پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه /طی مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با تقدیر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان که هم اکنون نماینده ولی فقیه در استان است، حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری، به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران استان معرفی شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حوزه علمیه خواهران مولود انقلاب اسلامی است و رسالت و چشم انداز این مولود ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: رکن اصلی تمدن نوین قسمت نرم‌افزاری این تمدن است که دانشگاه ها و حوزه های علمیه و پژوهشگاه ها آن را تشکیل می دهند.

امام جمعه بندرعباس ضمن ایجاد تمدن نوین در گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: اگر فکر جامعه فکر تمدن ساز نباشد تمدن شکل نخواهد گرفت پس حوزه های علمیه در این زمینه نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: بیش از هزار ۵۰۰ طلبه خواهر هم اکنون در حال تحصیل و به همین مقدار در سال های گذشته فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران استان هستند.

وی در پایان افزود: امیدوارم برادر عزیز جناب جهانگیری مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان که امروز رسما سکاندار حوزه علمیه خواهران هستند بتواند شرایطی را بوجود بیاورد که دوره های تکمیلی و مؤسسات آموزش عالی را در استان راه اندازی کند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود جهانگیری مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران گفت: الحمدالله در اکثر شهرستان ها با وجود ایشان، مدارس دایر شده و ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم که این نتیجه ها را به سرانجام نیک برسانیم.

وی افزود: باتوجه به حکم امروز، مسولیت بنده سنگین تر شده است و ان شاءالله بتوانم گام موثری در توسعه و پیشرفت جامعه بردارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام،نمیشد یه خواهر سکاندار حوزه علمیه خواهران میشد!؟
    • حسین IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      0 0
      سلام علیکم موارد قابل توجهی از امور مدیریت استانی از طریق گفتگو و پیگیری از مسئولین استانی و یا کشوری محقق می شود که کار را برای مدیر استانی خانم سخت تر می کند و یک آقا بهتر می تواند طرف گفتگوی این مسئولین باشد.
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      بهتون تبریک میگم جناب دکتر جهانگیری شما باعث افتخار وسربلند اين منطقه هستین جزاکم والله