جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم خراسانی

حوزه/ استاد اخلاق مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران فاطمه معصومه(س) هرمزگان گفت: گناه به روح و جسم انسان ضربه می زند و سبب تغییر مسیر انسان از صراط مستقیم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، خانم عزت خراسانی شب گذشته در نشست مجازی طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران فاطمه معصومه(س)، الگوبرداری از ائمه را از برنامه‌های انسان مؤمن خواند و بیان کرد: راه و روش ائمه علیهم‌السلام دوری از گناه بود و شیعیان هم باید آن‌ها را سرمشق خود قرار دهند.

وی با بیان حدیثی از امام صادق علیه‌السلام که می فرمایند «کسی که  به فکر گناهی بیفتد، نباید آن را مرتکب شود»، گفت: خداوند راهکارهایی از جمله توکل و پناه بردن به خود را برای دوری از گناه بیان کرده است.

استاد حوزه با بیان اینکه توکل به خدا مانع غفلت انسان و مانع تسلط شیطان می شود، افزود: پناه بردن به خداوند امری فطری است و کودک زمانی که احساس خطر می کند به دامان مادر خود پناه برده و آسوده خاطر است.

خانم خراسانی با هشدار به این مطلب که گناه به روح و جسم انسان ضربه می زند و سبب تغییر مسیر انسان از صراط مستقیم می شود؛ بیان کرد: زندگی‌ها را باید به خدای قادر و توانا سپرد تا امور را با تدبیر خود در مسیر اهل بیت علیهم السلام رقم بزند و زمینه‌ ظهور امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha