شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زبیده زینلی تختی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: تولید علم و عبور از مرزهای دانش با کار و تلاش جوانان و اساتید از انتظارات شهید فخری زاده است.

خانم زبیده زینلی تختی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، ضمن تسلیت به مناسبت ترور شهید فخری زاده، بیان کرد: طبق روایت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله «مَن کان فی طلَبِ العِلمِ کانَتْ الجنَّةُ فی طلَبِهِ» کسی که در جست‌وجوی دانش باشد، بهشت در جست‌وجوی او است. 

وی افزود: منظور از «علم» علمی است که موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود و هر علمی که سبب رشد و ترقی انسان شود، این حدیث شامل حال اوست.

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: روز دانشجو آن روزی است که مجاهدان علم و دانش با امید و تعهد برای ساختن ایران اسلامی در تلاش هستند. 

خانم زینلی تختی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده، ادامه داد: همت و تعهد این شهید معظم، سرلوحه همگان خصوصا دانش پژوهان است و شهید فخری زاده علاوه بر دانشمند هسته ای، یک دانشجوی پرتلاش، مجاهد و متعهد در عرصه علم بود که درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با استناد به بیانات امام خامنه ای(حفظه الله)، بیان کرد: تولید علم و عبور از مرزهای دانش با کار و تلاش از انتظارات شهید فخری زاده از جوانان و اساتید است. 

استاد حوزه، هدف دانشجویان را سازندگی کشور به دور از مدرک گرایی دانست و خواستار شد: دانشجویان، سنگر علم و دانش را با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی حفظ  کنند و مانع از نفوذ و توطئه های دشمن شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha