جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ترور دانشمندان را یک جنایت وحشیانه قرون وسطایی عنوان کرد و گفت: دشمنان می‌کشند تا دانش به ملت ها نرسد؛ دشمن بهترین های ما را می‌کشد تا ما را متوقف کند همچون شهید سلیمانی، بهترین نیروی نظامی در منطقه مقاومت و شهید فخری زاده بهترین نیروی پیشرفت علمی هم در زمینه‌ صنعت هسته‌ای و دفاعی، اما راه آنان با شاگردانشان قطعاً ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده، دانشمند هسته‌ای در شهر چغادک، گفت: دانشمندان برجسته نظام اسلامی افتخاری برای دانشگاهیان و دانش‌پژوهان هستند و دشمن ناتوان مجبور به حذف فیزیکی آنها است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ترور دانشمندان را یک جنایت وحشیانه قرون وسطایی عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن می‌کشند تا دانش به ملت ها نرسد؛ دشمن بهترین های ما را می‌کشد تا ما را متوقف کند همچون شهید سلیمانی، بهترین نیروی نظامی در منطقه مقاومت و شهید فخری زاده بهترین نیروی پیشرفت علمی هم در زمینه‌ صنعت هسته‌ای و دفاعی، اما راه آنان با شاگردانشان قطعاً ادامه خواهد یافت.

امام جمعه چغادک گفت: وجود دانشمند گرانسنگی مثل شهید فخری زاده و شهدای دیگر نظیر شهید سردار سلیمانی نشانه پیشرفت بالای ایران در ۴۰ سال بعد از انقلاب است که دشمنان را به هراس افکنده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه انفعال و عدم انتقام از دشمن کینه توز، دشمن را جری‌تر می‌کند، اظهار داشت: حتماً در سیلی سخت باید تعجیل کرد تا بماند انتقام سخت که همان اخراج آمریکا از منطقه است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: غربیان دوره قرون وسطی را دوره تاریکی و وحشت و کشتن دانشمندان می دانند و می گویند دوره عصر جهالت است، تمام تلاش خود را می کنند که بگویند ما از دوران قرون وسطی فاصله گرفتیم و محکوم می کنند جنایت دوره کلیسا در قرون وسطی را اما امروز همان غربی ها، همان جنایت وحشیانه را مرتکب می شوند.

وی با بیان اینکه امروز باید توجه داشته باشیم که ادعای غرب چه چیزی است، گفت: آن موقع غرب به نام دین و عده ای جاهل که دین را نمی شناختند دانشمندان را می کشتند، امروز هم برای اینکه مردم به دانش نرسند ملت را می کشند. کشتن دانشمند چه توجیهی دارد آیا غیر از کشتن دانش و روشنگری و روشنفکری است؟ غرب چه جوابی در مقابل کشتن دانشمندان هسته ای دارد بدهد.

حجت الاسلام خدری گفت: شهید فخری زاده یک افتخار بزرگ برای دانشگاهیان و دانشجویان است. تمام دنیا تلاش کرد که جلوی پیشرفت علمی را بگیرد و صنعت دفاعی ما را متوقف کند اما نتوانست و به همین دلیل گزینه آخر که برخورد فیزکی بود را انجام داد.

امام جمعه چغادک عنوان کرد: آنها وقتی می بینند که نمی توانند جلوی این پیشرفت را بگیرند برخود فیزیکی می کنند و معلوم می شود که دشمن ناتوان شده؛ این ترور ضعف دشمن را نشان داد و در تمام دنیا نگاهشان به این مسئله محکومیت آمیز است و آن را وحشیانه می دانند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید راه شهدا را ادامه دهند، افزود: با این شهادت مشخص شد که ما چه گنجینه هایی در کشور داریم. شهید فخری زاده نمونه ای از پیشرفت انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha