سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از مجتمع فولاد کویرآران و بیدگل

حوزه / امام جمعه کاشان، رزمندگانی که در راه دین جهاد کردند با کسانی که اموالشان را در جهت تولید و خودکفایی اقتصاد کشور به کار گرفته اند، برابر دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی  ظهر دوشنبه ۲۲ آذر، در مراسم کلنگ زنی احداث طرح تصفیه خانه تکمیلی پساب فولاد کویر آران و بیدگل با گرامی داشت یاد و خاطره شهید هسته ای کشورمان فخری زاده، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، گفت: پس از پیروزی انقلاب، صعنت نقش مهمی در پیشرفت و خودکفایی کشور پیدا کرد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: بعضی ها به جای این که سرمایه  های خود را وارد عرصه کار و تولید کنند و هزاران سفره پاک برای مردم  پهن کنند، با سپردن به سیستم بانکی سودهای کلان دریافت می کنند. سرمایه داری که پول خود را به جای فعالیت های تولیدی، در بانک قرار دهد نوعی تنبل پروری است .

امام جمعه کاشان، رزمندگانی که در راه دین جهاد کردند با کسانی که اموالشان را در جهت تولید و خودکفایی اقتصاد کشور به کار گرفته اند، برابر دانست و گفت: اگر امروز مدیر عامل فولاد کویر آران و بیدگل مانور دو برابری ظرفیت، جلوگیری از واردات بی رویه و حفظ ارز کشور را می دهد، به خاطر این است سرمایه زندگی خود  را در چرخه  تولید و خودکفایی اقتصاد کشور قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، عشق به کار و تولید را بزرگترین سرمایه زندگی دانست و گفت:  کسانی که  توان سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت  را ندارند، حداقل سرمایه داران را به سرمایه گذاری صنعت و خودکفایی کشور تشویق کنند.

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل نیز در ابتدای این مراسم از آغاز عملیات احداث پروژه تصفیه خانه تکمیلی پساب این مجتمع با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه، نیاز این مجتمع به آبهای زیر زمینی بطور کامل قطع می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha