پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرهنگ

حوزه/ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه زمینه استقلال دبیر شورای سیاست‌گذاری در منطقه کاشان فراهم شده است، گفت: به زودی حکم انتصاب دبیر جدید زیر نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان زده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه شمال استان اصفهان در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان با تاکید بر حضور جهادی ائمه جمعه در سنگر ولایی امامت جمعه، اظهار داشت: ائمه جمعه به عنوان مسئولان و قرارگاه های فرهنگی شهرها منشأ برکات و خیرات زیادی هستند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، افزود: قبل از انتصاب یک امام جمعه باید زیرساخت های  استقرار آن در شهر موردنظر فراهم باشد.

وی، تکریم از خانواده های ائمه جمعه، پیشکسوتان و فوت شدگان ائمه جمعه را از سیاست های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اعلام کرد و بیان داشت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه وظیفه خود می داند که با رصد دغدغه ائمه جمعه در رفع مشکلات خانواده های آنها برآید.

فرهنگ، نظارت بر عملکرد ائمه جمعه با سیستم منسجم را از دیگر وظایف شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه دانست و گفت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تشکیل شورای راهبردی و سیاست‌گذاری با حضور ۵ نفر از نخبگان،  برنامه ریزی برای برنامه های نهاد نماز جمعه ۹۰ شهر این استان در دستور کار خود قرار داده است.

وی، تشکیل تیم رسانه ای به منظور ارتباط رسانه ها با ائمه جمعه سراسر استان اصفهان را از دیگر برنامه های شورای سیاستگذاری در استان اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: با تشکیل این تیم رسانه ای فعالیت های امام جمعه به صورت مستند از طریق رسانه ملی پخش می شود.

وی در پایان با بیان اینکه زمینه استقلال دبیر شورای سیاست‌گذاری در منطقه کاشان فراهم شده است، گفت: بزودی حکم انتصاب دبیر جدید شورای سیاست گذاری منطقه کاشان تحت نظر آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان زده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha