سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سادات

حوزه / نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه کاشان شهر نهج البلاغه است، وزارت ارشاد باید ریاست شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران را به این شهرستان بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان سید جواد ساداتی نژاد، امروز در نشست خبری با ابراز خرسندی از اینکه کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران معرفی شده است، به نقش موسسه امیرالمومنین(ع) در ترویج  و نشر فرهنگ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: تلاش های فردی و گروهی، حوزه های علمیه و دانشگاهها، کاشان را به پایتختی نهج البلاغه ایران تبدیل کرده است.

وی، با تاکید بر انسجام و وحدت بیشتر بین دانشگاه ها، حوزه های علمیه و موسسات فرهنگی کاشان در گسترش فرهنگ نهج البلاغه، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا نباید روی پایتختی نهج البلاغه کاشان اثر منفی بگذارد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایتختی نهج البلاغه باید مردم محور در نظر گرفته شود، ادامه داد: تا زمانی که به نگاه دولتی به ترویج و معرفی نهج البلاغه باشد، هیچ اتفاق خاصی نمی افتد، لذا انتظار داریم موسساتی که برای پایتختی نهج البلاغه کاشان تلاش کردند با ایجاد کارگروه های مردمی، برنامه ریزی  های لازم  را برای دو سال آینده به عمل آورند.

ساداتی نژاد، با ابراز گلایه از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از عدم سپردن شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران به کاشان، گفت: به دلیل اینکه کاشان شهر نهج البلاغه می باشد، وزارت ارشاد باید ریاست شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران را به این شهرستان بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha