جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی از مدافعان و همراهان نظام اسلامی و از چهره های شاخص و یاران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل با تسلیت رحلت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی آورده است: رحلت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تالم گردید .

این عالم برجسته که عمر خویش را صرف ترویج و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و تبیین شعائر دین مبین اسلام و تربیت شاگردان مکتب امام صادق (ع) و در خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه های علمیه سپری نمود ، همواره از مدافعان و همراهان نظام اسلامی و از چهره های شاخص و از یاران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری مد ظله بود.

ایشان از چهره‌های درخشان مبارزه و قیام در سال‌های پیش از انقلاب و در خط مقدم مبارزه علیه رژیم ستم شاهی قرار داشتند و بارها توسط آن رژیم سفاک بازداشت و تبعید گردیدند، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی هم در عرصه های مهم کشور صادقانه ایفای نقش نمود. از ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای نگهبان، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امامت جمعه تهران و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه از جمله مسئولیت های خطیر سیاسی و اجتماعی  این عالم مبارز و مجاهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این  فقیه وارسته و روحانی بزرگوار محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، روحانیت و حوزه‌های علمیه و بیت مکرم و معزز ایشان خصوصا فرزند برومندشان حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مجید یزدی، برای روح بلند ایشان رحمت و علو درجات، رضوان الهی و حشر با اولیای الهی و شهدای اسلام و برای بازماندگان صبر واجر جمیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha