جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: برنامه‌های بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید فاخر باشد و انتظارات دوستداران این شهید معظم را در سطوح مختلف جامعه برآورده سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی به شخصیتی بین‌المللی در سطح جهان تبدیل شده که لازم است برنامه‌های بزرگداشت ایشان فاخر و شاخص باشد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های مرتبط با این مناسبت باید به صورت متنوع برای گروه‌های سنی مختلف برنامه ریزی شود و از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و فضاهای شهری برای مردم قابل دریافت باشد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان لازمه اجرای هر گونه برنامه را توجه به پیوست متناسب با شرایط کرونایی اعلام و تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا در سطح منطقه لازم است همه اقدامات و برنامه‌ها با توجه به وضعیت بیماری کووید ۱۹ انجام گیرد که بهره‌گیری از برنامه های مجازی و غیرحضوری ضروری خواهد بود.

وی به برگزاری همایش مجازی سردار دل‌ها اشاره کرد و گفت: با برگزاری همایش مجازی و دریافت مقاله‌ها و خاطرات مرتبط با ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی می‌توان مجموعه‌ای از آثار مطلوب را جمع‌آوری و با انتشار کتاب، شخصیت و ابعاد وصیت نامه ایشان الگوسازی شود.

فرماندار کاشان اضافه کرد: بحث الگوسازی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی در قالب افکار، نگرش و تاثیرات آن بر زندگی افراد جامعه دارای اهمیت زیادی است، چرا که ابعاد مختلف آن باید مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد تا افرادی همانند این سردار رشید اسلام در جامعه پرورش یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسم IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    آیا خود شهید هم با این کار موافقه؟ با این کار اونو خراب میکنید