جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایت الله یزدی

حوزه/ آیت الله یزدی سال‌های متوالی با تحمل رنج، سختی و مشقت‌های فراوان در زندان‌های رژیم پهلوی در حال مبارزه و جهاد بودند که حاصل زحمات و تلاش ایشان با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار ویژه کاشان با تسلیت ارتحال آیت‌الله محمد یزدی، ردیس فقید جامعه مدرسین حوزه آورده است: حضرت آیت الله یزدی سال‌های متوالی با تحمل رنج، سختی و مشقت‌های فراوان در زندان‌های رژیم پهلوی در حال مبارزه و جهاد بودند که حاصل زحمات و تلاش ایشان با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

پس از این حماسه بزرگ، کار ایشان به پایان نرسید و همواره در سنگرهای مختلف علمی، مذهبی و سیاسی و در عرصه‌های گوناگون حوزوی، دولتی و قضاوت به عنوان یکی از مستحکم‌ترین پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دفاع از دستاوردهای انقلاب پرداختند.

ایشان که از یاران حضرت امام خمینی(ره) بودند، فردی موثر و اثرگذار در تحقق و رفع دغدغه‌های حضرت امام خمینی(ره) در ترویج اسلام و انقلاب بودند.

حضرت آیت الله یزدی حتی در زمان تبعید نیز دست از نگارش کتاب در مسیر تفسیر و ترویج معارف اسلامی برنداشت و تا به امروز مقالات و کتاب‌های بسیاری را منتشر نموده است که این نشان از نگاه بلند ایشان به حوزه فرهنگ و کتابخوانی دارد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مدرسین حوزه علمیه قم، خانواده ایشان و به مردم شریف کاشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات را مسالت می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha