جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تشییع آیت الله یزدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با صدور پیامی، ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم بصیر و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد یزدی اعلی‌الله مقامه الشریف خبری تاسف بار و تاثرانگیز است، حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه رکین قم استوانه‌ای عظیم را از دست داد، این عالم سخت کوش و مجاهد غیور در همه دوران نهضت اسلامی در ایام عمر مبارک خود با ایمان و صلابت حضور فعال و موثر داشت و فقط به اسلام ناب و اسلام انقلابی و اسلام فقاهتی از نوع فقه جواهری که مورد عنایت و توجه حضرت امام راحل بود می‌اندیشید و با منحرفین و تحریف‌گران و با متحجران مواجهه اصولی و منطقی و در جایی هم که لازم بود از هرگونه شدت عمل و صلابت در موضع، دریغ نداشت و از هزینه‌های آن هم استقبال می‌کرد.

برای خیمه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ستونی استوار و مستحکم بود، علیرغم جایگاه بلند علمی و علیرغم موقعیت رفیع اجتماعی از تواضع مثال‌زدنی برخوردار بود و با زندگی ساده و بی‌تکلف خود، الگویی شد ماندگار برای جامعه و برای روحانیت.

عاش سعیدا و مات سعیدا فقدان این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری و به حوزه‌های علمیه و به فرزندان و بیت مکرم ایشان و به همه شاگردان و ارادتمندان این عالم خدوم تسلیت و تعزیت می‌گویم. علو درجات آن مرحوم را از خدای متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha