جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید امام جمعه شهرکرد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه ساخت تونل گردنه چری از پروژه‌هایی است که انتظار داشتم، خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت داشته باشد و به سرانجام برسد، اما درحال حاضر پیشرفت کندی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در بازدید از روند عملیات ساخت تونل گردنه چری با انتقاد از روند کند پیشرفت کار  اظهارداشت: اگر مشکل خاصی در روند اجرای پروژه از جمله مشکلات پیمانکاری و یا عدم تخصیص اعتبار به وجود آمد، نگذارید این‌ مشکلات بماند و به مسئولان مربوطه منتقل نشود، چون گاهی ملاحظاتی می‌شود که با این ملاحظات استان آسیب می‌بیند، بنابراین اگر واقعاً در روند انجام کار مشکل جدی به وجود آمد حتماً به مسئولان و دست‌اندرکاران اطلاع دهید و مطالبه کنید و یادآوری کنید تا مسئله دنبال شود و همه دست به دست هم بدهند و مشکل را حل کنند.

وی افزود: گاهی اوقات مسئولان به دلیل حجم زیاد کارها و مطالبات و توقعات ممکن است در یک مورد و مسئله‌ای را غفلت کنند و فراموش شود که این مطالبه‌گری شما از مسئولان در یادآوری و شتاب بخشی به کار بسیار مهم است. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شما در وسط میدان هستید و دارید کار می‌کنید و با یکسری مشکلات ممکن است مواجه باشید، لذا تقاضا و مطالبه برای رفع این مشکلات از کسانی که می‌توانند در این جهت کمک کنند و مشکل را رفع کنند بسیار مهم است که حتماً از آن‌ها بخواهید و مطالبه‌گری کنید، چون خود شما هم وقتی ببینید که کار با جدیت دارد دنبال می‌شود به خودتان می‌بالید و خوشحال هستید و انگیزه کار در شما بالاتر خواهد رفت.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: پروژه ساخت تونل گردنه چری از پروژه‌هایی است که انتظار داشتم، خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت داشته باشد و به سرانجام برسد، اما در حال حاضر پیشرفت کندی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: بنده یکی از کسانی بودم که از همان روزهای اول پیگیر ساخت این تونل بودم و زمان استاندار قبلی با این که پروژه اعتباری هم نداشت گفتم کار را با اعتبارات استانی شروع کنید و در آینده بالأخره جزء طرح‌های ملی قرار خواهد گرفت و این کار انجام شد و کلنگ آن در سال ۹۴ بر زمین زده شد و بعداً هم جزء طرح‌های ملی هم قرار گرفت و اعتباراتی هم به آن تخصیص داده شد. انتظار این بود که بعد از این همه سال خیلی بیشتر از این‌ها کار جلو برود و سرعت بیشتری داشته باشد و ما امروز شاهد رشد بیشتر کار باشیم.

وی تاکیدکرد: پروژه تونل گردنه چری برای استان بسیار مهم است مخصوصاً برای خروج استان از بن‌بست. یکی از مسیرهای بن‌بست شکن برای استان همین مسیر و گردنه است چون همه‌ساله به خصوص در فصل زمستان مردم در این گردنه با مشکلات و دردسرهای فوق‌العاده‌ای  مواجه هستند و رفت و آمدها چه در استان و چه بیرون استان و استان هم‌جوار خوزستان با مشکل و سختی مواجه می‌شود و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: احداث این تونل علاوه بر این ۱۰ کیلومتر راه را برای مردم و رفتن به بخش صمصامی و بازفت کوتاه‌تر می‌کند، این گردنه پر از پیچ‌وخم را هم حذف می‌کند و راه را برای تردد استانی و بیرون استانی آسان‌تر می‌کند که امیدوار هستم این کار سرعت و شتاب خودش را پیدا کند و ما به زودی شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایجاد وقفه در  کار ساخت این تونل خدمت به استان نیست؛ خدمت به استان این است که به این پروژه نگاه جدی و فعال داشت و به هیچ‌وجه اجازه نداد که کار متوقف یا کند پیش برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha