سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان دولتی، گفت: شما این قدر تأکید کردید که بیاید در بورس سرمایه‌گذاری کنید و بورس یک بازار مطمئن برای سرمایه‌گذاری است، مردم به توصیه شما گوش کردند و آمدند، اما الآن سرمایه آنها چه شد؟.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران پای انقلاب، خطاب به بعضی از مسئولانی که قدر این مردم را نمی دانند گفت: به بعضی از این‌هایی که قدر مردم را نمی‌دانند می گوییم قدر مردمی که هزار سنگر در آمل ایجاد کردند، فتنه بختیار را خنثی کردند، انقلاب را حفظ کردند، در دفاع از شهدا و آرمان‌های شهدا محکم ایستادند، و ... را بدانید و دل به بیگانه نبندید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تغییر رئیس جمهور آمریکا افزود: بعضی از مسئولان ما طوری از رفتن یک رئیس‌جمهور در آمریکا و آمدن یک رئیس‌جمهور دیگر حرف می‌زنند که گویا همه چیز و گذشته‌های آمریکا تمام شده است، درحالی که همه می‌دانند این گونه نیست و آن رئیس‌جمهور که رفت با این رئیس‌جمهوری که آمده، هر دو یک راه را دنبال می‌کنند و دشمن سرسخت ملت ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به نابسامانی های اقتصادی و وضعیت اسف بار بازار بورس، گفت: درحال حاضر مسائل اقتصادی و نابسامانی‌های بازار و گرانی‌ها  از یک‌طرف فشار بر زندگی مردم می‌آورد، از آن‌طرف مسئله بازار سرمایه است که متاسفانه فشار را بر مردم چند برابر کرده است.

وی خطاب به مسئولان دولتی خاطرنشان کرد: شما این قدر تأکید کردید که مردم بیاید در بورس سرمایه‌گذاری کنید و بورس یک بازار مطمئن برای سرمایه‌گذاری است، مردم به توصیه شما گوش کردند و آمدند اما الآن سرمایه آنها چه شد؟.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که مسئولان مشکل بازار بورس را حل کنند، گفت: به جای این که نگاهتان به بیرون باشد و دنبال عوض شدن رئیس جمهور آمریکا باشید، به مشکلات اساسی مردم برسید؛ نباید این‌ها مورد بی‌مهری قرار بگیرند.

امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: کشور به لطف الهی در زمینه‌های دفاعی، نظامی، اقتصادی و امکانات و تجهیزات توانمند است و نمونه بارز آن هم رزمایشی بود که اخیراً برگزار شد و چشم دشمنان را کور کرد و آنان را به هراس و وحشت انداخت.

وی خطاب به مسئولان اظهار کرد: به این مردم دل ببندید و در فکر رفع مشکلات باشند به ویژه مشکل ناسامانی های اقتصادی و بازار سرمایه و بورس تا سرمایه بربادرفته مردم حداقل تا حدودی احیا شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha