پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله یزدی

حوزه/ آیت الله یزدی از مبارزان راه انقلاب و یاوران صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و همواره با صراحت لهجه و روحیه انقلابی از انقلاب دفاع می کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم وارسته و انقلابی آیت الله یزدی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأثر و تأسف اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله محمّد یزدی (رضوان الله تعالی علیه)دار فانی را وداع گفته است.

آن عالم فرزانه، از مبارزان راه انقلاب و یاوران صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و همواره با صراحت لهجه، روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر در سنگرهای مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منشاء خدمات برجسته ای بود.

اینجانب این واقعه مولمه را از طرف خود و مدیریت حوزه علمیه استان یزد به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، شاگردان و فرزندان آن بزرگوار تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته رحمت و علوّ درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha