یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر آرشیوی از مرحوم آیت‌الله محمد یزدی

حوزه/ آیت الله یزدی در دوران سخت شکل گیری انقلاب اسلامی از مبارزان راه و پیشگامان آن راه پرمخاطره و دشوار و از چهره‌های اثرگذار آن نهضت و از یاران  شجاع و صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری بود و در تمامی مسئولیت های مهم با خلوص و ایثار و دلسوزی مستمر نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام  دکتر آیت پیمان دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیر شورای دین پژوهان کشور به مناسبت ارتحال آیت الله محمد یزدی به شرح ذیل می باشد:  

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
العلماء باقون مابقی الدهر.
رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا و انقلابی، آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله تعالی علیه، ثُلمه بزرگی است که  موجب تاثر و تالم جامعه شیعیان جهان گردید. 
این عالم بزرگوار در دوران سخت شکل گیری انقلاب اسلامی از مبارزان راه و پیشگامان آن راه پرمخاطره و دشوار و از چهره‌های اثرگذار آن نهضت و از یاران  شجاع و صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و در  تمامی مسئولیت های مهم همچون مجلس شورای اسلامی،  قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری،  شورای نگهبان و جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه، با خلوص و ایثار و دلسوزی مستمر نقش‌آفرینی کرد.
اینجانب ضایعه درگذشت این عالم خدوم را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع بزرگوار تقلید، جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه و به ویژه فرزندان و خاندان گرامی آن فقید سعید و به آحاد شیعیان جهان و بویژه مردم شریف قم و همه‌ ارادتمندان و شاگردانش تسلیت عرض میکنم  و علوّ درجاتشان  را از خداوند قادر متعال مسألت می نمایم. یاد و خاطره حیات و مبارزات و مجاهدات ارزشمند علمی، دینی و سیاسی وی همواره در دلها زنده خواهد ماند.    
آیت پیمان 
دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی و شورای دین پژوهان کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha