جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر این که حاج قاسم همیشه خالصانه قدم در میدان خدمت به مردم می‌گذاشت، تصریح کرد: شهید سلیمانی هیچ مسئله‌ای را بالاتر از سربازی ولی‌فقیه نمی‌دانست.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام بود و همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست.

مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت‌فقیه بسیار نمونه بود، اظهار کرد: حاج قاسم هیچ مسئله‌ای را بالاتر از سربازی ولی‌فقیه نمی‌دانست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همیشه با شجاعت در مقابل دشمن ایستادگی کرد، گفت: حاج قاسم هیچ زمانی برای ایستادگی در مقابل دشمن تردیدی در دل خود راه نداد و همیشه ثابت‌قدم بود.

شمس افزود: شجاعت شهید قاسم سلیمانی در مقابل دشمن از روی عقلانیت بود نه از روی بی‌پروایی و بی‌خردی، چون بسیاری از افراد شجاعتشان را از روی بی‌خردی انجام می‌دهند ولی این سرباز ولایت همیشه با عقلانیت در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد با بیان اینکه عشق به رهبر همیشه در گفتار و عمل شهید سلیمانی موج می‌زد، اضافه کرد: عشق به رهبر یکی از معیارهایی است که ایشان همیشه با خود همراه داشت و به دیگران نیز تأکید می‌کرد که تبعیت از ولی‌فقیه باید در اولویت هر فرد باشد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم همیشه خالصانه قدم در میدان خدمت به مردم می‌گذاشت، اعلام کرد: شهید سلیمانی با مردم خیلی رئوف و مهربان بود، حتی در زمان جنگ نیز به بهترین شکل ممکن با زیردستان خود برخورد می‌کرد و آن‌قدر متواضع و فروتن بود که اگر در جمعی از رزمندگان قرار می‌گرفت، کسی متوجه نمی‌شد که ایشان فرمانده هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha