جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: اگر بر مبنای منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت و اقدام کنیم به موفقیت‌های بزرگی می‌رسیم و همه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت شهید فخری‌زاده در سپاه عاشورا، گفت: اگر بر مبنای منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و اقدام کنیم به موفقیت‌های بزرگی می‌رسیم و همه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: کسانی که در مکتب امام راحل بزرگ شده‌اند از همه چیز خود گذشتند و هیچگاه ترسی از استکبار و دشمنان به خود راه ندادند.

حجت‌الاسلام  نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: وقتی زندگی شهدا را نگاه می‌کنیم می‌بینیم اخلاص و اتکا به خدا و توسل کلید موفقیت این بزرگواران است، شعیه در راه ولایت باید با هر چه در دست دارد حرکت کند.

وی، تصریح کرد: شهید فخری زاده یکی از همین شهدایی است که زندگی خود را وقف اسلام و ولایت کرد و در نهایت شهادت مهر قبولی این عمر با برکت برای او بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در پایان اظهار کرد: دشمن به دنبال زدن تیر به قلب شیعه است ولی باید با هوشیاری، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، چرا که بیشترین فرصت‌ها در بحران‌ها و تحریم‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha