دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، وظیفه و رسالت مهم طلاب و روحانیون در مقابل فتنه گری های مختلف را بسیار حساس و سنگین خواند و گفت: دشمن هنوز مایوس نشده و با زیرکی در اتاق‌های فکر خود برنامه‌هایی اساسی برای امروز ما و چندین سال دیگر طراحی کرده و می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۹ دی  روز تجلی وحدت ملت ایران است و با اینکه در آن دوره ملت ایران ، پاسخی کوبنده به فتنه گران دادند، اما دشمن هنوز مایوس نشده و با زیرکی در اتاق‌های فکر خود برنامه‌هایی اساسی برای امروز ما و چندین سال دیگر طراحی کرده و می‌کند.

وی، وظیفه و رسالت مهم طلاب و روحانیون در مقابل فتنه گری های مختلف را بسیار حساس و سنگین خواند و اضافه کرد: تشخیص راه درست در غبار فتنه‌ها و هدایت مردم در مسیر صحیح نقشی است که بر عهده روحانیون ولایت مدار و آگاه به عنوان عمارهای جامعه است.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ادامه داد: ما در جبهه ها دیدیم طلابی که چیزی از نظامی گری نمی دانستند، چگونه گردان‌ها را هدایت کرده و انجام سخت ترین عملیات‌ها را به عهده می‌گرفتند و اکنون نیز یاران امام و ولایت باید وفادارترین و فداکارترین افراد جامعه بوده و در تبیین واقعیات جامعه و روشنگری مردم کوشاترین باشند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، بصیرت و معنویت را دو بال پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فتنه ها توصیف کرد و افزود: این دو مکمل همدیگر هستند، به گونه‌ای که بصیرت بی‌معنویت و معنویت بی بصیرت هر دو عامل انحراف و سقوط خواهد بود.

وی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی تمامی معادلات غربی ها را برهم زد و شهادتش نیز شکستی دیگر بر پیکره استکبار زد، به گونه ای که مراسم تشییع او پس از تشییع بی سابقه امام راحل(ره) در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود و همه جهان خود را خونخواه او معرفی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha