چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه پژوهش بوشهر

حوزه/ جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر با موضوع برنامه ریزی جهت هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر صبح امروز با موضوع برنامه ریزی جهت هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد که طی آن پیشنهادات مدیران در این خصوص مطرح و بررسی شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی با اشاره به برنامه حوزه علمیه استان در هفته پژوهش، گفت: فضاسازی مناسب مربوط به هفته پژوهش و شعار محوری آن و مسائل پیرامونی در گروه ها وکانال های مرتبط، برگزاری حداقل یک نشست علمی مجازی یا حضوری با رعایت دستورالعمل ها، ناظر به شعار محوری و عناوین نامگذاری شده هفته پژوهش، تأکید بر پژوهش های گروهی و تشکیل جلسات مجازی یا حضوری ضابطه مندِ کانون ها و انجمن های علمی با حضور اساتید راهنما و هدایت بخشی از فعالیت پژوهشی کانون ها و انجمن ها برای پاسخگویی به شعار سال و شعار محوری هفته پژوهش و تهیه مقالات برای جشنواره علامه حلی(ره) از برنامه های هفته پژوهش است.

معاون پژوهش و آموزش حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: برگزاری کارگاه های مهارت ورزی پژوهشی با رعایت دستورالعمل ها یا بصورت مجازی به طلاب و اساتید با تأکید بر فناوری های نوین پژوهش، بازخوانی و بازنگری و تقویت گروه های مجازی علمی پژوهشی مدارس، بازدید اساتید و طلاب از مراکز علمی پژوهشی با رعایت دستورالعمل ها، دیدار با فرهیختگان پژوهشی استانی با رعایت ضوابط اعلامی در بحران کرونا، تشکیل و مدیریت محتوایی گروه های پژوهشی برای طلاب و اساتید در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم هفته پژوهش است.

حجت الاسلام نعمتی از مدیران مدارس علمیه خواست تا گزارش فعالیت های پژوهشی مدرسه خود را پس از اتمام هفته پژوهش به استان ارائه کنند.

برنامه ریزی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول مدارس علمیه استان، دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه بود که اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در این باره پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha