شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با آیت الله بوشهری،آیت الله حسینی بوشهری،دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه

حوزه/ نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت به‌ عنوان جبران کننده‌ کمبودهای بودجه‌ در عرصه تبلیغ دین تأکید کرد.

به گزارش حوزه خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تشریح ظرفیت‌های ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تأسیس، به موانعی مثل کمبود امکانات که مانع انجام مأموریت کلیدی سازمان ـ که «تبلیغ دین» است ـ  اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت و برنامه‌ریزی، می‌تواند برطرف کننده این کمبودها باشد و با استفاده از ظرفیت دیگر نهادها، می‌توان کارها را به سامان رساند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به نمونه‌هایی از اهتمام مراجع عظام تقلید و علمای بزرگ ما نسبت به امر تبلیغ دین، راه موفقیت در این عرصه را تقویت ارتباط بین دستگاه تبلیغ دین و مردم در طول سال و نه فقط در روزهای نزدیک ایام تبلیغی عنوان کرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این ارتباطات باید پیوسته باشد و شما به‌ عنوان «طبیبٌ دوّارٌ بطبّه» باید به روستاها و مناطق دور دست بروید و در عین محبت و احترام، وظایف مردم در این عرصه را خیرخواهانه تذکر دهید.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به بالارفتن سطح تحصیلات جوانان حتی در روستاها، تأکید کرد: لازم است برای دانش‌افزایی مبلغان و افزایش مهارت آنان برنامه‌ریزی کرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از خالی بودن برخی مساجد از امام جماعت روحانی، اضافه کرد: لازم است اداره کل تبلیغات اسلامی با هماهنگی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و همراهی مسئولان، نسبت به حل این قضیه اقدام کند تا مسجدی خالی از روحانی نماند و با حضور طلاب، هر سه وعده نماز جماعت در مساجد اقامه شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ظرفیت اقتصادی بی‌نظیر استان بوشهر، گفت: هر چند تلاش برای تأمین معیشت محرومین، وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی نیست، اما تلاش در این راستا، زمینه‌ساز اثرگذاری فعالیت‌های تبلیغی و نشر معارف دین در بین مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha