پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیل در دشتستان

حوزه/ استاندار بوشهر با قدردانی از توجه رئیس بنیاد مستضعفان در توجه به مناطق سیل‌زده استان بوشهر، گفت: این نهاد ۱۰ میلیارد تومان لوازم خانگی برای مناطق سیل‌زده استان بوشهر تخصیص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل زده وحدتیه و سعدآباد، اظهار داشت: سیل در شهرها و روستاهای این شهرستان به زندگی مردم، مزارع، تأسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی و تجاری آسیب وارد کرده است.

استاندار بوشهر افزود: براساس برنامه‌ریزی، پاکسازی مناطق سیل زده وحدتیه انجام شده البته برخی کوچه و معابر نیاز به پاکسازی گل و لای ناشی از سیل است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ماشین‌آلات بسیج شده و تا پایان امروز این مناطق هم پاکسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روستای بویری دشتستان سیل سبب بروز مشکلاتی برای مردم شد، گفت: در این روستا زندگی ۳۵ خانوار شامل ساختمان‌ها، وسائل و تجهیزات زندگی و اراضی کشاورزی کاملا آسیب دید که برای بهبود این وضعیت کارهایی باید صورت بگیرد.

گراوند از مصوبه دولت برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس این مصوبه کمک‌های لازم در مناطق سیل‌زده استان بوشهر انجام می‌شود و در این راستا به بنیاد مسکن مأموریت داده شد که قبل از تخصیص اعتبارات، پرونده‌های واحدهای مسکونی آسیب دیده برای بازسازی تشکیل و پرداخت خسارت‌ها آغاز شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از توجه رئیس بنیاد مستضعفان در توجه به مناطق سیل‌زده استان بوشهر، تصریح کرد: این نهاد ۱۰ میلیارد تومان لوازم خانگی برای مناطق سیل‌زده استان بوشهر تخصیص داد و در اختیار استان قرار گرفت که با نظارت فرمانداران و دستگاه‌های مسئول، بین سیل‌زدگان آسیب دیده در شهرها و روستاها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha