پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها کمک به رفع گرفتاری مردم را سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دانست و گفت: امیدواریم مردم ما در سایه عنایات اهل بیت علیهم السلام همواره در رفاه و آسایش به سر برند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم ارسال کمک‌های مردمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در قالب ۶ تن گوشت قرمز و روزانه ۲۲ هزار قرص نان به ارزش ۶ میلیارد ریال به مناطق سیل زده سه استان خوزستان، بوشهر و یزد حضور پیدا کرد.

آیت الله سعیدی در این مراسم کمک به رفع گرفتاری های مردم را سیره اهل بیت علیهم السلام دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم ما در سایه عنایات اهل بیت علیهم السلام همواره در رفاه و آسایش به سر برند.

وی همچنین رفع گرفتاری‌های جامعه را از خداوند خواستار شد و افزود: این کمک‌ها هدیه‌ای ناچیز از طرف آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده است و امیدواریم خداوند این هدیه را از ما قبول و ما را در خدمت به اهل بیت علیهم السلام موفق بدارد.

گفتنی است: این محموله کمک‌های مردمی به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا ظهر امروز از جوار حرم مطهر بانوی کرامت به مناطق سیل زده ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha