جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت ۱۲۸۴ هیئت، کانون فرهنگی تبلیغی، تشکل قرآنی و شخصیت‌های تبلیغی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور عملیات فرهنگی حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه خاتم‌الاوصیاء در استان بوشهر در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات ۱۲۸۴ مرکز وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر شامل ۹۴ روحانی مستقر، ۲۰ امام محله، ۱۰۰ مرکز قرآنی، ۷۰۰ هیئت مذهبی، ۷۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۳۰۰ نفر از مداحان عضو کانون مداحان استان مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مؤثر و مطلوب این عملیات فرهنگی ـ اجتماعی از ظرفیت شخصیت‌ها، مراکز و مجامع وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان استفاده شده است.

حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امیدواریم در قالب این عملیات، برنامه‌ها و رویدادهای خوبی در زمینه کمک‌رسانی به اقشار ضعیف و کم درآمد و آسیب‌دیدگان از کرونا اتفاق بیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز داشت: برگزاری نشست‌های درون‌سازمانی با همکاران، نشست مشترک با مجموعه خاتم الاوصیا جهت هماهنگی و اجرای نهایی برنامه‌ها، تهیه کاربرگ اقدامات برنامه‎ها و برنامه‌ریزی بین دستگاهی بر اساس سند راهبردی عملیات از جمله اقداماتی بود که در راستای برگزاری مطلوب این عملیات در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: تشکیل و برگزاری جلسه کمیته‌های سه‌گانه، ابلاغ برنامه‌های اداره کل به شهرستان‌ها و توجیه آن‌ها، تقسیم کار برنامه‌ای بین همکاران و توزیع کارت‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه به پنج شهرستان دیر، دیلم گناوه، کنگان و جم از اهم اقدامات و محورهای این عملیات محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha