پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هفته پژوهش

حوزه/ مسئول پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد از برگزاری نشست پژوهشی برخط با موضوع «ضرورت و برکات تحصیل پژوهش محور»، همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در هفته پژوهش برنامه های متعددی به همت واحد پژوهش مدرسه برگزار می شود، گفت: در همین راستا نشست پژوهشی «ضرورت و برکات تحصیل پژوهش محور» چهارشنبه ۲۶ آذرماه برای طلاب این مدرسه علمیه برگزار می شود؛ البته شرکت طلاب سایر مدارس، آزاد است.

وی ادامه داد: استاد این نشست پژوهشی حجت الاسلام اسلام‌پور کریمی، محقق، نویسنده و مربی برتر روش تحقیق کشور خواهد بود.

مسئول پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) تایباد در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات متعددی با رویکرد پژوهشی برگزار خواهد شد، افزود: تجلیل از پژوهشگران مدرسه، برگزاری نشست های پژوهشی، بارگذاری چکیده ای از نشست های علمی اساتید حوزوی در خصوص معرفی شخصیت های علمی و همچنین تألیفات آنها، برگزاری مسابقات علمی پژوهشی، فضاسازی کانال ها و گروه های مدرسه به پیام های انگیزشی در خصوص اهمیت تحقیق و پژوهش و ... نیز از دیگر برنامه های مهم این مدرسه در هفته پژوهش هستند.

صادقی در پایان یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و  اهمیت سلامتی طلاب و مردم، بیشتر برنامه های هفته پژوهش در فضای مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha