پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مشاوران مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه در نمایشگاه  کتاب تهران

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در هفته پژوهش آماده همکاری با پژوهشگران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،متن اطلاعیه مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه در هفته پژوهش بدین شرح است:

مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته پژوهش، این ایام را به اساتید، پژوهشگران و همکاران مرکز و همچنین همه پژوهشگران محترم حوزه‌های علمیه که عمر شریف خود را در عرصه مطالعات و تدوین پاسخ به شبهات دینی مصروف داشته‌اند، تبریک و تهنیت گفته و مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های علمی این عزیزان اعلام می‌دارد.
مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه به همین مناسبت از همه طلاب، اساتید، پژوهشگران و مراکز و گروه‌های پژوهشی حوزه می‌خواهد نظر به هجمه سنگین رسانه‌های معاند در تولید و نشر شبهات علیه دین و مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام، پژوهش در عرصه شبهات و پاسخ‌گویی به آنها را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار داده و با مجاهدت علمی به صیانت از کیان اعتقادی اسلام برخیزند. این مرکز آماده همکاری و ارائه خدمت به همه عزیزانی است که وارد این میدان نبرد راهبردی شده و آمادگی خود را جهت مشارکت و همکاری با سایر نهادها و مراکز پژوهشی اعلام می‌دارد.

در پایان برای همه مجاهدان علمی میدان پاسخ به شبهات آرزوی صحت، سلامت و دوام توفیقات در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) داشته و امیدواریم با اهتمام به امر پژوهش برای پاسخ‌گویی به شبهات و تولید محتوای مناسب در این زمینه، مرزهای اعتقادی جامعه در برابر امواج شبهات حفظ شده و بسترهای نشر و تأثیرگذاری شبهات نیز برای همیشه رخت بربندد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حقگو IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    با سلام لطفاً این ابهام بنده را که از ترجمه و تفسیر اهل تشیع از آیه " انی جاعلک لناس اماماً، قال و من ذریتی؟ قال لا ینال عهدی الظالمین" در ذهنم بوجود آمده است با روشی منطقی رفع ابهام فرمایید. خداوند به حضرت ابراهیم (ع) فرمود: "۱. عهدم (امامت خلق) به ظالمان نمی رسد"، ۲.همه پیامبران امام نبودند، نتیجه: پس آن عده از پیامبران که امام نبودند ظالم بودند چطور خداوند ظالمان را به پیامبری برگزید؟ لطفاً این ابهام را برطرف کنید.