جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیات مصباح و یزدی

حوزه/ بسیج مدارس حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای حرکت مذبوحانه و تخریب و چنگ اندازی بر چهره دو فقیه انقلابی آیات مصباح یزدی و مرحوم محمد یزدی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسیج مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه ای حرکت مذبوحانه و  تخریب و چنگ اندازی بر چهره دو فقیه انقلابی آیات مصباح یزدی و مرحوم محمد یزدی را محکوم کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ"

سوره مبارکه حج آیه۳۸

پدیده انقلاب اسلامی که اکنون در آستانه ورود به چهل و سومین سالگرد پیروزی خود است، همچنان در حرکتی رو به جلو مرزها را در می نوردد و به قلب های مشتاقان عدالت و آزادی در سراسر دنیا روح و زندگی می بخشد.

برهه حساس کنونی که از نظر حجم مبارزه و رویارویی با دشمنان انقلاب ، دوره ای استثنایی محسوب می شود، لبریز از اتفاقات تلخ و شیرین بوده که هر کدام به تنهایی می توانند شاهدی بر پویایی انقلاب و خیز بلند آن به سمت تعالی باشند.

پیروزی ها و توفیق های جبهه مقاومت با هدایت گری ایران اسلامی و رهبری فرزانه و بی نظیر آن ، خودکامگان جبهه های استکبار ، صهیونیزم و نفاق را بر آن داشت تا به خیال خود استوانه های خیمه حق جویان را به زانو درآورند. قریب به یک سال پیش بود که شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، داغی سنگین بر دل ملت ایران و تمام آزادگان جهان نهاد ، هنوز این داغ التیام نیافته که ملت ایران یکی از برجسته ترین دانشمندان عرصه هسته ای و دفاعی خود شهید فخری زاده را در این راه تقدیم کرد.

در کشاکش این اتفاقات حساس اینک پا را از ترور فیزیکی فراتر نهاده و با رویه ای مذبوحانه تخریب و چنگ اندازی بر چهره دو فقیه انقلابی حضرات آیات مصباح یزدی و مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی و ترور شخصیت این دو مجاهد سبیل ا..‌. را پی گرفته اند.

این حرکت مذبوحانه که با تلاش مشترک برخی رسانه های داخلی و بیرونی، چندی پیش با کسالت عارض شده بر آیت ا... علامه مصباح یزدی حفظه ا... شروع شد با رحلت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رحمت ا.‌.. علیه شدت یافت و چنان حریم های ادب و حقیقت را از هم دریده که اهانت رسمی به این بزرگواران بلکه راه جهاد و مقاومت انقلابی را رقم زد تا آنجا که حتی پا را از آداب و عرف جامعه مسلمان ایران نیز فراتر گذاشته است.

البته تخریب این بزرگان در طول این سالها هیچ گاه جای هیچ تعجب نداشته است چرا که این دو فقیه مجاهد در تمام عمر با برکت خود همواره در خط مقدم  دفاع از انقلاب و آرمان های آن  ایثار گرانه جان و علم و آبرو و اعتبار خود را پیشاپیش همه انقلابیون به دست گرفته و از بذل آن هیچ دریغی نداشته اند. طبیعی است که گماشتگان و نوچه های حقیر و بی شخصیت دشمنان این مرز و بوم اعتقادی و جغرافیایی از  داخل و خارج، از چهره های سکولار مسلک حوزوی گرفته تا رسانه های لندن نشینان بنشسته بر سفره اجانب بدخواه همگی دست به دست هم دهند تا مانع از حضور این بزرگان در مجلس خبرگان شوند.

اما آنچه که موجب تاسف و تاثر فراوان است حضور برخی چهره های حوزوی نزدیک به جریانات سیاسی و مراکز خط دهی به آنها در نوک پیکان این خط خزنده تخریب رسانه ای  است که بر حساسیت قضیه بیش از پیش می افزاید.

طلاب انقلابی و بسیجی حوزه های علمیه قم نسبت به ادامه این خط رسانه ای مشکوک اهانت به بزرگان انقلابی خصوصا علامه مصباح یزدی و مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی ناصحانه هشدار جدی می دهند. بدانید زین پس در صورت ادامه این رویه در برابر این توهین ها ساکت نخواهیم ماند ،هدف اصلی این مکرها و خوش رقصی های مذبوحانه و ذلیلانه را تضعیف و تخریب جریان اصیل انقلابی در حوزه علمیه قم و کاملا هم سو با خواست و اراده دشمنان قسم خورده انقلاب می دانیم.

متذکر می شویم که جریان انقلابی حوزه علمیه قم به ویژه علماء، فضلاء و طلاب بسیجی بیدار و هوشیار همه افراد و جریان ها را رصد می کنند و در صورت استمرار این اهانت ها، حق هر گونه اقدام قانونی علیه اهانت کنندگان و مراکز خط دهی به آنان را برای خود محفوظ می داند.

والسلام علی من اتبع الهدی


بسیج مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره)
بسیج مدرسه علمیه علوی
بسیج مدرسه علمیه شهیدین
بسیج مدرسه علمیه امام کاظم (ع)
بسیج مدرسه علمیه امام باقر (ع)
بسیج مدرسه علمیه معصومیه
بسیج مدرسه علمیه حقانی
بسیج مدرسه علمیه رضویه
بسیج مدرسه علمیه شهید صدوق واحد۲
بسیج مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره)
بسیج مدرسه علمیه کرمانیها
بسیج مدرسه علمیه آل یاسین (ع)
بسیج مدرسه علمیه امام عصر (عج)
بسیج مدرسه علمیه حضرت اباالفضل جانبازان
بسیج مدرسه عالی کریم اهل بیت (ع)
بسیج مراکز تخصصی تبلیغ صدوق فاز ۷
بسیج مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج)
بسیج مدرسه مبارکه فیضیه و دارالشفا
بسیج موسسه تخصصی امیر بیان (ع)
بسیج مدرسه عالی فقه و اصول قائم (عج)
بسیج پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه
بسیج مدرسه عالی مصلی
بسیج موسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه
بسیج مدرسه علمیه فاطمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha