پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
متن پیام

حوزه/ در پیامی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده رهبر انقلاب اسلامی در عراق ، رحلت آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده رهبر انقلاب اسلامی در عراق در پیامی رحلت آیت الله یزدی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ * یُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُمْ بِرَحْمَةٍ مِنْهُ وَ رِضْوَانٍ وَ جَنَّاتٍ لَهُم  فِیهَا نَعِیمٌ مُقِیمٌ * خَالِدِینَ فِیهَا أَبَداً إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْرٌ عَظِیمٌ .

خبر رحلت فقیه بصیر و مجاهد کم نظیر و پارسا، آیت الله آقای حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تألم خاطر گردید.

شخصیت غیرتمندی که از بدو نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب و سپس تا ارتحال بملأ اعلی پیوسته وفادار و استوار باقی ماند و مسئولیتهای سنگینی را پذیرفت و سهم بزرگی در روند انقلاب را به خود اختصاص داد و به حق از یاوران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری دام ظله محسوب می شود.

این جانب ضایعه فقدان این عزیز را به محضر ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، و رهبر عظیم الشأن انقلاب وسایر مراجع عظام، و حوزهای علمیه و عموم ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند منان علوّ درجات و رضوان برای ایشان مسألت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha