چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خواهران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان از کسب رتبه اول کشوری مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس در سامانه تحت وب فراکاوش خبر داد.

خانم سمیه احمدی طیفکانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بندرعباس با ثبت بیش از ۳۱ هزار رکورد در سامانه تحت وب فراکاوش در بین کتابخانه های حوزه علمیه خواهران، رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: کتابخانه این مدرسه دارای  ۴۰هزار نسخه فارسی و عربی است که تا کنون بیش از ۳۱ هزار کتاب ثبت سیستم شده است.

وی افزود: در قسمت دیجیتال این کتابخانه نرم‌افزارهای جامع نور و نهج البلاغه جهت تحقیق و پژوهش نصب شده و در اختیار طلاب قرار گرفته است.

خانم احمدی با اشاره به امتیازهای کتابخانه الزهرا(س)، بیان داشت: راه اندازی ثبت اعضا در سیستم، راه اندازی امانت کتاب به اعضاء به صورت سیستمی و وجود منابع دسته اول در این کتابخانه از مزیت های آن است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بیان کرد: بدیهی است برداشتن گام های عملی و تداوم این مسیر در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، موجب اعتلای پژوهش و تقویت جایگاه اجتماعی حوزه های علمیه خواهران در استان خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha