شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / بازداشت حبیب اسیود تروریست باسابقه و از عناصر فعال و مؤثر در عملیات تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز شد، تسکینی بر آلام خانواده شهدا، جانبازان و مجروحین حادثه فوق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در برنامه پیام با اشاره به دستگیری حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود سرکرده گروهک الاحوازیه گفت: در روزهای اخیر دستگیری حبیب کعبی توسط عوامل پاکباخته سازمان اطلاعات سپاه، موجب تحیر و انفعال شبکه های جاسوسی و رسانه های دشمن شد.

امام جمعه تبریز، جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز را بزرگترین و خشن ترین گروهک الاحوازیه دانست که حبیب اسیود رهبری آن را بر عهده داشت. 

وی ادامه داد: افراد این گروهِ نژادپرست اعتقاد دارند که باید مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها (غیرعربها) و آزادی استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان و جزایر خلیج فارس بی رحمانه ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه این گروهک، جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را بخشی از خاک اعراب می داند، ادامه داد: این گروهک تروریستی در نقشه های خود عنوان خلیج عربی را به جای خلیج فارس برگزیده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این تجزیه طلبان که خود را بنام «الاحوازی» می نامند و اعتقاد دارند که از سال ۱۹۲۵ میلادی، فارس ها منطقه الاحواز را اشغال کرده و اکنون باید به اشغال اهواز پایان دهند.

امام جمعه تبریز با یادآوری توطئه انگلستان و آمریکا در خصوص قوم گرایی عربی که امروزه برای ایجاد تفرقه در کشورهای جبهه مقاومت رواج داده شده است، گفت: بازداشت حبیب اسیود تروریست باسابقه و از عناصر فعال و مؤثر در عملیات تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز شد، تسکینی بر آلام خانواده شهدا، جانبازان و مجروحین حادثه فوق است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بازداشت حبیب اسیود را یک پیروزی مهم اطلاعاتی دانست و گفت: ارتقاء بیش از پیش امنیت ملی با ناامن سازی فضا برای عناصر تروریست و معاند که تحت حمایت دولت های اروپایی، آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم های مرتجع عربی، اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند، محقق می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    البته واجا گرفته