شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: گاهی اوقات زبان هنر پاسخی را به دشمنان دین می دهد که هیچ زبان دیگری نمی تواند آن اثرگذاری را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، ظهر امروز در آیین رونمایی از آثار هنرمندان جوان عرصه گرافیک تبریز که با عنوان «رحمة للعالمین» خلق اثر شده است، اظهار داشت: گاهی اوقات زبان هنر پاسخی به دشمنان دین می دهد که هیچ زبان دیگری نمی تواند آن اثرگذاری را داشته باشد.

وی افزود: اینکه در اقدامی مردمی جمعی از هنرمندان جوان و انقلابی شهر توانستند این آثار هنری را در خصوص پیامبرگرامی اسلام ثبت کرده و همچنین پیام رهبری به جوانان فرانسه را در قالب طرح و پوستر مطرح کنند امری پسندیده و قابل تقدیر است.

آل هاشم ادامه داد: در چارچوب و رویکرد کلی رهبر انقلاب اعتماد به جوانان همیشه راه گشا بوده و ایشان این امر را در وقایع مختلف به اثبات رسانده و همیشه به مسئولین در خصوص حمایت از جوانان و اعتماد به آنان توصیه هایی را فرموده اند. حتی اگر دقت کنیم در نامه اخیرشان که در خصوص توهین ها به پیامبر گرامی اسلام نوشته بودند باز هم نه دولت و مقامات فرانسه، بلکه جوانان این کشور را مخاطب خود قرار دادند و یک سؤال شفاف و صریح را از جوانان فرانسوی پرسیدند تا آنان را به فکر فرو ببرند.

امام جمعه تبریز در پایان گفت: جوانان خلاق و انقلابی همیشه پیشتاز عرصه های مختلف بوده اند و در این خصوص نیز با خلق آثاری ماندگار به زبان هنر این امر را بازهم به اثبات رساندند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha