پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیامبر

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را نشانگر ناکامی غرب در برابر اسلام خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را نشانگر ناکامی غرب در برابر اسلام خواند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

“آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند”

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی؛ خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. گناهی نابخشودنی که با سخنان «امانوئل مکرون» در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده این خشم را دو چندان کرده است.

یقین داریم اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیاء و کتب آسمانی است و تکرار این عناد و کینه‌ شرارت‌بار چهره منحوس دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب را بیش از پیش نمایان ساخت.

سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی، اقدامی فریبکارانه و حرکت جاهلانه علیه پیامبر عزیز اسلام(ص) جلوه عقلانیت بشر، به مثابه سلب همه آزادی‌ها و بیانگر ناکامی سیاستمدارن دنیای غرب در جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) و دین مبین اسلام است.

بدون تردید حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و سردمداران نظام سلطه و صهیونیست در آینده ای نه چندان دور فراتر از تحریم کالاهای فرانسوی و اعتراضات میدانی، باید در انتظار دریافت پاسخ های با صلابت و قاطع از امت اسلامی باشند.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha