سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایران اسلامی به پشتوانه الطاف الهی و نگاه کریمانه امام زمان علیه السلام و هدایت های رهبر حکیم انقلاب و با اعتماد به استقامت کم نظیر ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران، با نگاه به تجربه برجام، با اتخاذ سیاست‌های بازدارنده و مستحکم راه خود را ادامه خواهد داد و وارد هیچ گونه گفت‌وگویی با آمریکا نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام با بیان اینکه انتخابات در آمریکا چندین هفته است که سایه ترس و وحشت یک جنگ داخلی را بر سر ایالات متحده افکنده است، گفت: این انتخابات هر چند از پرمشارکت ترین انتخابات است اما در عین حال، به اذعان هر دو کاندیدا آکنده از فساد، بداخلاقی، وحشت و ترس است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: کارزار انتخابات در این کشور چندین هفته است که سایه ترس و وحشت یک جنگ داخلی را بر سر ایالات افکنده و به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت، و تأثیراتی در منطقه و جهان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است، گفت: نگاه برتری جویانه در ذات فرهنگ و سبک زندگی و ساختار حکومتی آمریکایی ها است، از این جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی چون و چرا از رژیم صهیونیستی است و همه سیاستهای روسای جمهور این کشور که عضو لابی خبیثِ جهانی صهیونیسم هستند بر همین مدار می گردد.

امام جمعه تبریز گفت: برخلاف درشت نمایی رسانه ای و بزک‌سازی حضور بایدن و دشوارنمایی حضور ترامپ، اتفاق عمده ای که پس از انتخاب هر یک از این دو نفر خواهد افتاد، چند هفته شوک روانی مثبت یا منفی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: با رفتن این نامزد و آمدن آن یکی اتفاق خاصی نمی افتد و همانطور که رهبر حکیم انقلاب اسلامی بیان فرمودند، بصیرت حقیقی دیدن تهدیدها و فرصتها به اندازه واقعی آن است. تهدیدنمایی آمدن ترامپ و فرصت نمایی حضور بایدن، اگر ناآگاهانه باشد نشان بی بصیرتی و غفلت سیاسی است و اگر آگاهانه باشد نشان وادادگی و خیانت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام اسلامی وارد هیچگونه گفت و گویی با آمریکا نخواهد شد، گفت: ایران اسلامی به پشتوانه الطاف الهی و نگاه کریمانه امام زمان علیه السلام و هدایت های رهبر حکیم انقلاب و با اعتماد به استقامت کم نظیر ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران، با نگاه به تجربه برجام، با اتخاذ سیاستهای بازدارنده و مستحکم راه خود را ادامه خواهد داد و وارد هیچگونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر داشتن نگاه درون زا از سوی مسئولان به حل مشکلات کشور گفت: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه سازی و اغتنام از فرصت، همه توجه خود را بیش از گذشته باید صرف یافتن راه های علاج حل مشکلات مردم و پیشرفت همه جانبه کشور کنند و از ارسال هرگونه علامت غلط به دشمن نسبت به نامزد پیروز در انتخابات آمریکا خودداری نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha