شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید شهاب الدین حسینی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان‌ها به دلیل مقابله با شیوع کرونا، گفت: در آذربایجان‌شرقی نیز این مرحله از مسابقات، از ۱۹ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش رخبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید شهاب ‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان، اظهار کرد: تاریخ برگزاری مسابقات خواهران ۱۹ آبان خواهد بود که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که مسابقات بخش برادران نیز از تاریخ ۲۲ آبان در استودیو صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: فرآیند داوری نیز در هشتم آذرماه به صورت زنده برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: هفت نفر در بخش برادران و چهار نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت؛ همچنین یک گروه تواشیح نیز در این مرحله حضور دارد.

وی به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش خواهران اشاره کرد و گفت: الهام پورباقر(حافظ کل)، منیره خدابنده(حافظ ۲۰ جزء)، مهری سلیمی(قرائت تحقیق) و ام‌البنین طالبی(قرائت ترتیل) در بخش خواهران این مرحله از مسابقات، حضور دارند.

وی به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش برادران اشاره کرد و گفت: میلاد عاشقی(حافظ کل)، سینا طباخی(حافظ کل)، محمدمهدی ظهوری(حافظ ۲۰ جزء)، محمدحسین نقی‌زاده(قرائت تحقیق)، هادی بنازاده(قرائت تحقیق)، غلامرضا قوچی(قرائت ترتیل) و اکبر قنبرزاد(اذان) در بخش برادران این مرحله از مسابقات، حضور دارند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: گروه تواشیح نصر نیز در رشته تواشیح این مرحله از مسابقات، حضور دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha