پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن روحانی

حوزه/ رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای ما مهم نیست، گفت: بی تردید دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر حسن روحانی در مراسم بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، تاکید کرد: اینکه نتیجه انتخابات امریکا تا امشب یا فردا چه می‌شود، مهم نیست و اینکه دولت در آمریکا دست چه کسی باشد مهم نیست، بی تردید دولت بعدی امریکا در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون و مقررات و فشار افکارعمومی و همچنین صبر و مقاومت این ملت بزرگ کوتاه بیایند.

دکتر روحانی گفت: در این ۸ ماه گذشته مردم ایران هم کرونا را تحمل و هم در برابر تحریم و سختی‌ها مقابله کردند و توانستند در برابر این همه فشار بایستند.

وی ابراز امیدواری کرد ما می‌توانیم موفق نهایی باشیم و یکی از دلایل مهم در این زمینه افتتاح این طرح هاست که دلیل واضحی است که نشان می‌دهد ملت ما می‌ایستد و کمر خم نمی‌کند و بی تردید می‌توانیم در برابر دشمنانمان موفق باشیم.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: ما می‌توانیم آن‌ها را وادار کنیم روزی باز بیایند قانون، مقررات و پیمان را اجرا کنند.

وی افزود : به کوری چشم کسانی که فکر می‌کردند، با تحریم و فشار به ملت ایران می‌توانند ملت ایران و طرح‌های توسعه این ملت بزررگ را متوقف کنند، اما با وجود تحریم و با وجود سرکار بودن یک دولت تروریسم که این همه فشار را بر ملت ما وارد کرده است، ما توانسته ایم قدم‌های بزرگی برداریم، سی و یکمین هفته است که شاهد افتتاح طرح‌های بزرگ هستیم.

دکتر روحانی گفت: با افتتاح امروز شاهد ۱۰ برابر شدن ظرفیت شیرین سازی آب در استان هرمزگان هستیم.

وی با تشکر از دست اندرکاران اجرای این طرح‌ها برای شیرین سازی آب، افزود: از امکانات شیرین سازی آب برای ۸ میلیون مترمکعب در منطقه هرمزگان و بندرعباس به ظرفیت ۹۰ میلیون مترمکعب می‌رسیم و ۱۰ برابر شدن این ظرفیت خبر خوشی برای مردم عزیز و بزرگوار این استان است.

رئیس جمهور اضافه کرد: به مردم عزیز استان هرمزگان، بندرعباس، بندر خمیر و کسانی که از این آب استفاده می‌کنند تبریک می‌گوییم.

وی گفت: اینکه نیمی از آب مصرفی مردم از آب شیرین کن‌ها تامین می‌شود بسیار مهم است یعنی آب پایداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکتر روحانی افزود: هر سال که بارندگی کم می‌شد دچار مشکل می‌شدیم که سدهای هرمزگان آب ندارد و تابستان چه اتفاقی می‌افتد، ولی با این افتتاحی که امروز انجام می‌شود منبع آب پایدار است و ان شاء الله دغدغه‌های مردم رفع خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 64
    تو تسلیم اونها نشی نمی خواد اونا تسلیم ما بشن.
    • عبدالله IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      54 0
      از خدا جوییم توفیق ادب... بی‌ادب محروم گشت از لطف رب... بی‌ادب تنها نه خود را داشت بد... بلک آتش در همه آفاق زد (جلال‌الدین محمد بلخی)