سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر جلسه وحدت حوزه و دانشگاه در هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، مبنا و منشاء علوم را توحید عنوان کرد و گفت: در تمام علوم می توان نقطه مشترک حوزه و دانشگاه را ایمان به خداوند عنوان کرد، چرا که همه یافته ها به مسیر توحید ختم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، عصر امروز در هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه هرمزگان، در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس، ضمن گرامی داشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: امروز تردیدی در مسئله وحدت حوزه و دانشگاه وجود ندارد.

وی افزود: مسیر انقلاب که به سوی مسیر تمدن سازی حرکت می کند به وحدت حوزه و دانشگاه نیاز دارد، پس در وحدت به دنبال ایجاد دوستی و رفاقت نیستم، بلکه دنبال تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: نسبت به همدیگر خوش بین بودن از بایسته های وحدت حوزه و دانشگاه است و آنچه بنده از دانشگاه فرا گرفتم بیشتر از آن چیزی است که بنده به آنها آموزش دادم.

وی ضمن بهرمندی حوزه و دانشگاه از روش های آموزشی و پژوهشی یکدیگر، گفت: تخصص هایی که در حوزه و دانشگاه وجود دارد می تواند باعث گسترش علوم در جهان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، مبنا و منشاء علوم را توحید عنوان کرد و افزود: در تمام علوم می توان نقطه مشترک حوزه و دانشگاه را ایمان به خداوند عنوان کرد، چرا که همه یافته ها به مسیر توحید ختم می شود.

 در ابتدا این جلسه تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه به بیان دیدگاه های خود در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha