جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تست

حوزه/ نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بدانید بعد از رحلت آیت الله مصباح جوانان با استفاده از میراث فکری ایشان که ره آورد حوزه های علمیه است، مسیر را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ازهرمزگان، مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی (ره) به میزبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بابیان ویژگی های این عالم مجاهد، گفت: علامه مصباح یکی از ستارگانی بود که در مقابل دشمن ساکت نمی نشست و دشمنان هم ایشان را مورد تخریب و هجمه های عظیمی قرار می دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آثار آیت الله مصباح یزدی را چراغ راه جوانان دانست و تصریح کرد: ما طلاب و روحانیون باید آثار و اندیشه های ایشان را همواره چراغ راه خود قرار دهیم و مطالعه‌ کنیم.

وی با اشارخه به سیره شاگرد پروری آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: در اوج فتنه ها شاگردان ایشان در دانشگاه و محافل علمی به روشنگری می پرداختند.

امام جمعه‌ بندرعباس تصریح کرد: شهید بهشتی مظلوم زیست، اما با شهادت خود راه را بر روی انسان های مومن باز کرد؛ بدانید بعد از رحلت آیت الله مصباح جوانان با استفاده از میراث فکری ایشان که ره آورد حوزه های علمیه است، مسیر را ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به ولایت مداری آیت الله مصباح و سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: رمز و راز عاقبت بخیری به تعبیر شهید والامقام سردار سلیمانی دفاع از حریم ولایت فقیه و رهبری عزیز انقلاب است.

حقیقی: آیت الله مصباح مومن واقعی در دفاع از ولایت فقیه بود

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان هم در این مراسم با بیان اینکه علامه مصباح در موضوعات مختلف صاحب نظر بودند، گفت: آثار درخشانی از ایشان به یادگار مانده است.

وی تصریح کرد: زمانی که معاندین خارجی و داخلی به دنبال تحریف دین بودند، ایشان با قلم خود توانستند جلوی تحریف بسیاری از موضوعات زا بگیرند و پاسخگوی شبهات باشند.

حجت‌الاسلام حقیقی آیت الله مصباح یزدی را از مصادیق مومن واقعی در دفاع از ولایت فقیه معرفی کرد و افزود: ایشان در مقابل ولی فقیه همانند یک شاگرد عمل می کرد و به معنای واقعی کلمه ولایت مدار بود.

وی، آیت الله مصباح یزدی را الگوی کامل و جامع حوزویان دانست و  با تاکید بر ضرورت معرفی شخصیت‌ ایشان، گفت: علامه مصباح با تربیت شاگردان بزرگ و ممتاز در تراز انقلاب اسلامی، خدمت بسیار بزرگی به انقلاب و حوزه های علمیه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha