سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رودان

حوزه/ امام جمعه بندرعباس در آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه نرجسیه خواهران رودان، گفت: امسال گام بلندی در حوزه علمیه خواهران رودان برداشته می شود و اولین مرکز تخصصی از بهمن ماه در این مدرسه افتتاح خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه نرجسیه خواهران شهرستان رودان، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در اهرمزگان و مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این جلسه گفت: شهرستان رودان با ۲۱۵ طلبه، بعد از بندرعباس بیشترین طلبه خواهر را دارد و بزودی پروژه ساختمان این مدرسه به پایان خواهد رسید.

وی افزود ادامه داد: امسال گام بلندی در حوزه علمیه خواهران رودان برداشته می شود و اولین مرکز تخصصی از بهمن ماه در این مدرسه افتتاح خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان ایجاد مراکز تخصصی در رودان، خاطر نشان کرد: چشم انداز ما ایجاد و تقویت مرکز تخصصی در منطقه است و بزودی دو مرکز تخصصی دیگر در رودان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: با وجود سه مرکز تخصصی برای حوزه خواهران در رودان یک موسسه آموزشی عالی تشکیل خواهد شد که علاوه بر استان میتواند استان های همجوار را نیز پوشش دهد.

امام جمعه بندرعباس گفت: رودان مهد علمان بزرگ است و همیشه این بزرگان در گسترش فرهنگ شهرستان نقش موثر داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha