شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 932851
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
معرفی حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید شهر گیلانغرب

حوزه/ در مراسمی با حضور رئیس بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید گیلانغرب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام حسنعلی قلعه، امروز در آئین معرفی امام جمعه جدید گیلانغرب اظهار داشت: نماز جمعه میعادگاه وحدت، قدرت جامعه اسلامی و حاکمیت دینی است.

رئیس بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه افزود: نماز جمعه یک دانشگاه اسلامی است و برکت ۲ خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه به طریقی است که حضور مستمر در آن، می تواند بار علمی مطالعه صدها کتاب را برای نمازگزاران داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور در نماز جمعه برای شرکت کنندگان در این فریضه عبادی، سیاسی یک جایگاه علمی نیز به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه، منزلت امام جمعه را حاکمیتی بیان کرد و خدمت به مردم را در سنگر نماز جمعه، یک افتخار و عبادت دانست.

در ادامه این جلسه فرماندار گیلانغرب هم نماز جمعه را محل وحدت و اجتماع مومنان بیان کرد و ارشاد و رهنمود ائمه جمعه به مسئولان، برای پیشبرد امور و رفع مشکلات مردم را با اهمیت و موثر دانست.

کوروش محمودیان افزود: در ۲ سال اخیر در این شهرستان  ۱۵ مسجد شهری و روستایی مرمت شده و سه مسجد نیز عملیات بازسازی آن ها با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل کمک های دولت شروع شده است.

در پایان از زحمات حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، قدردانی و حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید شهر گیلانغرب معرفی شد.

گفتنی است، «گیلانغرب» شهری مقاوم و تسلیم ناپذیر در غرب کرمانشاه است که در دوران دفاع مقدس، مردمانش آن را ترک نکرده و به سبب همین غیرت و ایستادگی، « صدام ملعون» سوگند یاد کرده بود که گیلانغرب را با خاک یکسان کند، هم اکنون بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha