چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: مشاوره حاج قاسم سلیمانی به اردوغان در مقابله با کودتای نظامیان ترکیه علیه دولت که با حمایت آمریکا و صهیونیستها صورت گرفت، مانع از سقوط او شد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به سخنان مداخله جویانه اردوغان، اظهار داشت: در اشتباه راهبردی رئیس دولت ترکیه همین بس که اقدامات تجزیه طلبانه او، مورد حمایت رسمی «بی بی سی» قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: مردم آذری زبان ایران، جزو انقلابی ترین و وفادارترین مردمان ایران هستند و هزاران شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند، لکن تجزیه آذربایجان از ایران، خیال خامی است که اردوغان در سر پرورانده.  

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: به اردوغان نگفته بودند، شعری که به غلط در باکو خواند، مربوط به جدایی قهری مناطق شمالی ارس از سرزمین مادریشان ایران است، گرچه او متوجه نشد که علیه استقلال جمهوری آذربایجان سخن گفته است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: مشاوره حاج قاسم سلیمانی به اردوغان در مقابله با کودتای نظامیان ترکیه علیه دولت که با حمایت آمریکا و صهیونیست ها صورت گرفت، مانع از سقوط او شد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: گوشه گوشۀ خاک ایران اسلامی، آغشته به خون سرداران دفاع مقدس از باکری ها گرفته تا سلیمانی هاست و تجمع مردم تبریز در واکنش به اظهارات مداخله جویانه «اردوغان» مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هنوز مردم ایران، عراق و سوریه خیانت اردوغان را به جبهه مقاومت و حمایت همه جانبه او از تروریست های داعش را فراموش نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: مردم مسلمان و برادر ایران، آذربایجان و ترکیه، نیک می دانند که سخنان و حرکات نسنجیده پدر خوانده داعشیان تروریست، همچنان در حال بازی در زمین آمریکا و صهیونیست ها است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha