پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: کسانی که به جای تقویت پیام رسان های داخلی، مبالغ نجومی را به تلگرام کمک می کردند تا زمینه رشد جاسوسانی همچون «نیما زم» را مهیا کنند، در جنایت او شریک هستند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به مجازات «نیما زم» سرشبکه آمدنیوز، اظهار داشت: ابراز نارضایتی دشمنان قسم خورده از اعدام آلت‌ دستشان، توسط نظام اسلامی که هنری جز جاسوسی و اخلال در امنیت کشور نداشت، دور از انتظار نبود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه،با تاکید بر این که اروپا بزرگترین حامی تروریسم در دنیاست، تصریح کرد: اروپا در برابر تروریسم دولتی آمریکا و اسرائیل و ترور مقامات رسمی ایران، از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند ممتاز هسته ای شهید محسن فخری زاده سکوت کردند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: عا=لی رغم اعتراف روشن «زم» به همکاری با آمریکا برای تحریم ایران و ارتباط با اف بی ای قبل از ورود به ایران، مدیر شبکه وهابی کلمه، «نیما زم» را یک روزنامه‌نگار آزاد می داند که به جرم شفاف‌گری اعدام شده است!!!

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: اشک تمساح رسانه های ضد انقلاب از جمله « شبکه وهابی کلمه » برای «نیما زم» موسس و گرداننده شبکه معاند آمدنیوز، از پشت پرده ها خبر می دهد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: موضع گیری و دخالت بیجای فرانسه و آلمان در نادیده گرفتن جرم جاسوسی و اخلال در امنیت کشور، در موضوع مجازات «نیما زم» باید درس عبرتی برای تشنگان و شیفتگان غرب باشد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: قوه قضائیه به جرائم مرتبطین داخلی «زم» و اعترافات او در مورد دیگران و افرادی که در برخی نهادها نقش آتش بیار معرکه را داشته، رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: کسانی که به جای تقویت پیام رسان های داخلی، مبالغ نجومی را به تلگرام کمک می کردند تا زمینه رشد جاسوسانی همچون «نیما زم» را مهیا کنند، در جنایت او شریک هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه مدرسه آیت الله بروجردی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام. ترا خدا این خبرگزاری حوزه کرمانشاه چیه به جای اطلاع رسانی از کارهای انجام گرفته همش درددل های خودشو به اسم این و اون می زنه حاجی سلیمانی و... که شدن یه پای ثابت این خبرگزاری!!!!