پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: پذیرش محدودیت های خارج از ضوابط آژانس هسته ای و دیپلماسی انفعال، زمینه ساز شهادت «سلیمانی» و « فخری زاده» شد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به جنایت تروریستی شهادت دانشمند هسته ای شهید «فخری زاده»، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده با توجه به راهبردی که کلید حل مشکلات مردم انقلابی را در دست آنها می دید، حذف سرمایه های علمی و دانشمندان کشور را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: ارائه راهبردی، غیر از فرامین امامین انقلاب در سیاست مقابله با شیطان بزرگ و اردوگاه دنیای کفر، شهادت دانشمند ممتاز هسته ای را در پی داشت.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: حال که شاهد از دست دادن برخی نخبگان علمی و امیدهای آینده ایران اسلامی، توسط جوخه های ترور رژیم صهیونیستی هستیم، آیا باز هم استکبار جهانی برای جریان غربگرا قابل اعتماد است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: پذیرش محدودیت های خارج از ضوابط آژانس هسته ای و دیپلماسی انفعال، زمینه ساز شهادت «سلیمانی» و « فخری زاده» شد.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در حقیقت بانی و باعث این جنایت تروریستی کسانی هستند که برای ورود «بایدن» به کاخ سفید و مذاکره لحظه شماری می کنند و چراغ سبز نشان می دهند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار داشت: جریان غربگرا که رونق سفره های مردم را در مذاکره با سران کاخ سفید و فرعون های زمان می بیند، غافل از آن است که خدایی که موسی و قوم بنی اسرائیل از نیل عبور داد، با تدابیر ولایت از دریای مشکلات عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: هرگاه سیاستمداران ما در بیابان وادادگی و انفعال قدم برمی دارند و محو قدرت پوشالی ارودگاه غرب کفر می شوند، شاهد ضربات جبران ناپذیر به جبهه حق می شویم.

وی در پایان گفت: از عقل به دور است که فرصت های طلایی کشور را که با خون مطهر شهدا به دست آمده، به آسانی در انتظار گشایش در باغ سبز « بایدن » و ایادی اروپایی او معطل بگذاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha