پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، تصریح کرد: صحبت از مذاکره در شرایط فعلی، معامله بر سر خون شهدای عزیز و خیانت به اسلام انقلاب و مردم عزیز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلیمن رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران در جمع فرماندهان حوزه های و پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان، با تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، گفت: ایشان به آرزوی خود رسید و اثبات کرد در باغ شهادت باز است و هر کس بخواهد می تواند خود را برای این فیض عظیم  آماده کند.

وی ادامه داد: این شهادت ها تاکیدی بر مقاومت و تلاش برای خودباوری و خط بطلانی بر تفکر ذلیلانه سازش و مذاکره با دشمنان انقلاب و این مرز و بوم است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران اظهار کرد: صحبت از مذاکره در شرایط فعلی، معامله بر سر خون شهدای عزیز و خیانت به اسلام انقلاب و مردم عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق افزود: به نمایندگی حوزه های علمیه و بسیجیان حورزی استان تهران از مسئولین در خواست می کنیم از سرمایه های عظیم ایران  و دانشمندان متعهد محافظت کنند و پاسخ دندان شکن و برخورد قاطع و انقلابی را در دستور کار قرار دهند، زیرا که مردم منتظر انتقام سخت از دشمنان هستند خصوصا قارون های شهوت پرست و گاوهای شیرده منطقه که استکبار بر گرده آنها سوار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha