پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سی و پنجمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران

حوزه/ سی و پنجمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، طرح تشکیل قرارگاه فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، سی و پنجمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، با دستور کار "بررسی طرح تشکیل قرارگاه فضای مجازی"، در محل مدیریت حوزه استان تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق،  مدیر حوزه علمیه استان تهران و رئیس شورای نهادهای حوزوی گزارشی از فعالیت ها و دیدار مدیر و معاونین حوزه استان با آیت الله اعرافی و معاونان ستادی حوزه ارائه داد و گفت: حوزه استان در این ارتباط دو سویه خیلی از مشکلات آموزشی و علمی طلاب را تسهیل کرده است.

اهم مباحث مطرح شده در جلسه:

۱-  کلیت طرح ارائه شده از طرف نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان تصویب و لزوم ادامه بررسی جهت عملیاتی شدن آن به جلسات کارشناسان مربوطه واگذار شد.

۲-  کارشناسان فضای مجازیِ نهادها موظف شدند جهت بررسی و ارائه راهکارهای عملیاتی دو جلسه تخصصی برگزار کنند.

۳-  تاکید بر گرامیداشت ایام فاطمیه و لزوم تبیین معارف فاطمی با رعایت آیین نامه های بهداشتی و بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

۴-  محکوم کردن ایادی شیطان بزرگ در خصوص تحریم نهاد علمی تبلیغی و تاثیرگذار جامعة المصطفی.

۵-  تشکر از صداوسیما و دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی به دلیل پخش مستندهای دیدار معظم له و تاکید بر ادامه این روند به خصوص جلسات دیدار با مسئولین.

۶- تقاضا از مجلس انقلابی برای اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ بویژه در مباحث فرهنگی و اقتصاد مقاومتی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha