دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای عالی بسیج اساتید تهران

حوزه/ شورای عالی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران به منظور بررسی مسائل روز جامعه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در این نشست حجج الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، کاظم صدیقی و محمدهادی رحیمی صادق به ایراد سخن پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدرمصلحی در این نشست کرونا و ارتقای سطح معنوی جامعه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: باید برای رفع بلای ویروس منحوس کرونا، مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور مردم البته به شکل محدود توسلات را افزایش دهند که بهترین و قویترین راه برون رفت از این بحران توسط پروردگار منان میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید توجه ویژه ای به سوق دادن مردم به معنویات داشته باشد تا این بلا دور گردد، افزود: تجربه این چند ماهه کرونا نشان داده است، افرادی که رعایت می کنند و با مسجد و دعا مانوس می باشند، کمتر دچار این بیماری شده اند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی صادق در سخنانی اظهارداشت: حوزه ها و طلاب  این آمادگی رو دارند که  با  رعایت حداکثری ضوابط در راستای گسترش توسلات  قدم بردارند و علاوه بر حضور در فضای مجازی و با کمرنگ شدن این بیماری مراسمات توسل برگزار کنند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی ادامه داد: از آنجا که انقلاب از مساجد شروع شد و به نتیجه رسید دشمن فاصله افتادن مردم از مساجد و بی رمق کردن آن را نشانه گرفته و روحانیت و مؤمنین نباید به دشمن فرصت بدهند تا به اهدافشان برسد و مساجد باید همچون گذشته ملجأ و پناهگاه مردم باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شکری IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    بسیار عالی با ارزوی سلامتی موفقیت روزافزون