شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه تهران با طلاب جهادی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران، در نشستی با طلاب جهادی فعال در بیمارستان ها، از تلاش های مجاهدانه آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در دیدار حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران با طلاب جهادی مشغول خدمت در بیمارستان ها، مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

 در این دیدار که حجت الاسلام احسان بخش دبیر قرارگاه جهادی و معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران و حجت الاسلام رضایی مسئول کمیته مشاوره این قرارگاه حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق طی سخنان کوتاهی گفت: فرصت حضور در فعالیت های جهادی و کمک به مردم و جهادگران عرصه سلامت فرصتی است الهی که طلاب عزیز باید قدر آن را بدانند.

وی با خدا قوت به طلاب برادر و خواهر حاضر در این عرصه، فعالیت های مجاهدانه و خالصانه آنان را موجب اعتبار حوزه های علمیه و مصداق بارز عمل به وظیفه دینی و فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه نهضت احسان و تعاون و غمخواری دانست.

رئیس قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان تهران اضافه کرد: همه مدارس علمیه استان موظفند تسهیلات لازم برای حضور طلاب جهادی را با رعایت همه آئین نامه های بهداشتی و حفظ سلامت و برنامه ریزی برای پیشرفت علمی این عزیزان فراهم کنند.

در پایان این دیدار برخی از طلاب جهادگر مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و قرار شد در  مدیریت حوزه علمیه استان تهران برای حل مشکلات آموزشی برخی از طلاب جهادی تصمیم مقتضی گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha