جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فخری زاده

حوزه/ آیت الله مهدوی در پیامی ضمن ارج نهادن بر خدمات شایسته و تلاش‌های بی‌وفقه شهید فخری‌زاده در هشت سال جنگ تحمیلی و در عرصهٔ علمی در دانش هسته‌ای و دفاعی در وزارت دفاع و همچنین فعالیت گسترده در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: امید است انتقام و مجازات عاملان ترور مرهمی بر دل جریحه‌دار ملت ما باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در پی ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای آقای دکتر محسن فخری‌زاده«رحمةالله‌علیه» پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده«رحمةالله‌علیه» به‌دست تروریست کوردل و اَیادی آمریکای جنایتکار موجب تألم و تأسف اینجانب واقع گردید.

خدمات شایسته و تلاش‌های بی‌وقفه آن شهید در هشت سال جنگ تحمیلی و در عرصهٔ علمی در دانش هسته‌ای و دفاعی در وزارت دفاع و همچنین فعالیت گسترده در مبارزه با ویروس منحوس کرونا فراموش ناشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای«دام‌ظله‌العالی» و جامعهٔ علمی کشور و خانواده محترم آن شهید عزیز، از درگاه الهی برای آن مرحوم حشر با حضرت اباعبدالله‌الحسین«علیه‌السلام» و برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.

امید است انتقام و مجازات عاملان ترور مرهمی بر دل جریحه‌دار ما باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha