پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اقامه نماز و تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیران و مسئولان مدارس علمیه خواهران استان گلستان در پیام های جداگانه ای با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شدند و تصریح کردند: جهاد علمی ادامه دارد و تا آخرین نفس ایستاده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیران و مسئولان مدارس علمیه خواهران استان گلستان در پیام های جداگانه ای با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شدند و تصریج کردند: جهاد علمی با قدرت ادامه دارد و برای عظمت ایران و نابودی استکبار تا آخرین نفس ایستاده ایم.

پیام مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول:

* جهاد علمی ادامه دارد

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ * فَمِنهُم مَن قَضی* نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ * وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت پر افتخار دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و همه مردم عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

مسلماً دستیابی به دانش هسته‌ای از نمونه‌های موید پیشرفت دانشمندان ایرانی است که دشمن همواره در صدد ضربه زدن و منع این پیشرفت‌ها است، چنانچه آمریکای جنایتکار سال ۲۰۰۷ این شهید والامقام را در لیست تحریم های ظالمانه خود قرار داد.

دست جنایتکاری که ضایعه شهادت دکتر فخری‌زاده را آفرید، انگیزه دشمنان جمهوری اسلامی ایران را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشا و برملا کرد و بی‌گمان همت دانشمندان، استادان و دانش‌پژوهان کشور به رغم دشمن، این انگیزه واسطه آلود را ناکام خواهد گذاشت.

مدیریت مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول، شهادت مظلومانه و مقتدرانه این دانشمند هسته‌ای را به خانواده محترمشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و درخواست مطالبه جهت انتقام از عاملان ترور شهید فخری زاده را اعلام می‌دارند.

پیام مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان:

* دشمن می خواهد توانمندی های علمی و هسته‌ای ایران را  متوقف کند

بسم رب الشهداء و الصدیقین

" ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم یرزقون"

هنوز داغ فقدان ‌و شهادت حاج قاسم سلیمانی التیام پیدا نکرده بود که خبر شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده پدر صنعت هسته‌ای ایران قلبمان را به درد آورد.

دشمن کینه توز و صهیونیست جنایتکار دست به اقدام جنایتکارانه زد تا شاید بتواند در پیشرفت ایران مانع تراشی کند و خللی را در توانمندی های علمی و هسته‌ای ایران ایجاد کند اما طبق گفته معمار کبیر انقلاب که «بکشید مارا، ملت ما بیدار تر می شود»، جمهوری اسلامی ایران با شهدا زیسته و شهادت بزرگان همواره باعث نقطه عطفی در تاریخ پیروزهای ایران است.

مدیریت مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و وقیحانه، شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده آن شهید بزرگوار و  ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض می نماید و برای آن شهید والامقام از درگاه احدیت علو درجات را خواهان است.


 

پیام مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندرترکمن:

* شهادت فخری زاده، بار دیگر پرچم شهادت را در آسمان ایران برافراشت

بسم رب الشهداء و الصدیقین

" ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم یرزقون"

بار دیگر تروریست ها و صهیونیست های جنایتکار در اقدامی وقیحانه و ناجوانمردانه یکی از مردان مخلص، مجاهد و دانشمند هسته ای کشور را به شهادت رساندند اما شهادت زیبنده مردان خداست.

شهید دکتر محسن فخری زاده از مدیران مومن، کارآمد و پرتلاش بودند که در طول دوران عمر با برکت خود خدمات ارزنده ای را برای ملت و انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد.

ترور ناجوانمردانه و وحشیانه شهید فخری زاده، اگر چه لکه ننگینی را در کارنامه سیاه دولتمردان جنایتکار و رژیم صهیونیستی ثبت کرد اما پرچم افتخار، رشادت و شهادت را در آسمان ایران برافراشت، و ملت ما بیدارتر شده و در پی انتقام سخت خواهند بود.

کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندرترکمن، شهادت این دانشمند مومن و مجاهد را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معزز شهید بزرگوار، جامعه علمی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت کرده و برای آن شهید مجاهد علو درجات را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایند.

پیام مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد:

* پلیدی مستکبرین جهان آشکارتر شد

بسم رب اشهداء و الصدیقین

شهید فخری زاده سراسر عمر پربرکت خود را در راه پیشرفت دفاعی کشور و عرصه های علمی و فناوری صرف کرده است که هر یک از دستاوردهای وی راهگشای بزرگی برای انقلاب هست.

عناصر تروریست زمانی که متوجه شدند ملت ایران با وجود مردانی همچون شهید فخری زاده و سردار سلیمانی و شهید شهریاری و دیگر شهیدان والامقام این مرز و بوم از تحریم ابایی نداشته، بلکه آن را فرصتی برای رشد و بالندگی و استقلال و بی نیازی در مقابل زورگویان و مستکبرین جهان می دانند، اقدام به حرکت ناجوانمردانه و بزدلانه ترور نمودند و این کار را بارها و بارها در تاریخ انقلاب تکرار کردند.

ولیکن دشمنان باید بدانند وآگاه باشند هر چند جایگزینی مردان آسمانی و پرتلاش همچون شهید فخری زاده با سابقه چند دهه مجاهدت و رشادت در عرصه علم و نوآوری، جبران ناپذیر است اما ایران در درون خود مردانی از این قبیل بسیار دارد و ترور هر یک از این عزیزان درخت تنومند انقلاب را محکم تر از قبل خواهد کرد و ضلالت و پلیدی مستکبرین جهان را آشکارتر از گذشته می کند.

کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فاضل آباد ضمن بیان تداوم راه شهدا خواستار انتقام و مجازات سخت از طراحان و عاملان و حامیان این جنایت بزرگ هستند.

پیام مدرسه علمیه الزهرا(س) آزادشهر:

* مسئولان انتقام بگیرند

بسم الله الرحمن الرحیم

«یرفع الله الذین امنوا منکم والذین اوتوالعلم درجات؛وخداوند کسانی راازشما که ایمان آورده اند وکسانی را که صاحب علمند درجات رفیعی می بخشد»

با نهایت تاسف و تاثر بار دیگر مصیبتی غیرقابل باور برقلوب پاک مردم ایران عارض شد که تحملش برای ما بسیار طاقت فرسا است؛ لیکن تقدیر الهی است و جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست.

صهیونیست جنایتکار بار دیگر با نقشه شوم خود دانشمند یگانه ای از ما را مورد هدف قرارداد. محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران به عنوان مشاور ارشد وزارت دفاع و ریاست مرکز تحقیقاتی فیزیک کشور در لیست تحریم ها قرار گرفت. ایشان تنها دانشمند ایرانی بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود به عنوان فرد کلیدی در برنامه هسته‌ای ایران از او نام می برد و این چنین دشمنان حقیر ما دوباره به تمام ملت‌ها نشان دادند که فقط دم از حمایت از حقوق بشر می زنند و نشان دادند که ترس از ما مسلمانان ایرانی تمامی ندارد و با تمام وقاحت و باز هم ناجوانمردانه دست به اقدامی سخیف زده و سلیمانی دیگری را ترور کردند.

شهید فخری زاده که از سالیان قبل مورد هدف آنان قرار گرفته بود و تلاش های آنان نتیجه ای نداشت، اما اکنون با کمک دست نشانده های خود توانستند به هدف شوم خود برسند؛ ولیکن آنها باید بدانند به گفته رهبر کبیر انقلاب که هر چقدر ما را بکشند ملت ما از قبل بسیار آگاه تر و مصمم تر از راهی که انتخاب کرده، خواهد شد.

از تمام مسئولین می خواهیم که به جد پاسخ این حرکت را داده تا بار دیگر شاهد از دست دادن عزیز دیگری نباشیم.

اینجانب شهادت این عزیز را خدمت ولی امرمان حضرت حجت ابن الحسن(عج) و نائب بر حقشان مقام معظم رهبری و خانواده محترمشان و آحاد ملت بزرگوار ایران، تسلیت عرض کرده و از خداوند برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل مسألت می نماییم.

پیام مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان:

" الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون"

شهادت دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور جناب آقای "محسن فخری زاده" انسانی فکور، عالم و پارسا که عمر شریف خود را در جبهه های جنگ و فعالیت های علمی و هسته ای گذراند، بار دیگر ملت ایران اسلامی را عزادار نمود.

"شهید حاج محسن فخری زاده" در کنار برجستگی انکارناپذیر در حوزه های دانش فیزیک و مهندسی هسته ای و فناوری های دفاعی و مدیریت کارآمد و مجاهدانه در عرصه اجرایی، از سطح بالای دانش و ژرف اندیشی فلسفی برخوردار بودند و به جهت حکمت متعالیه هم به ابعاد عقلانی و هم ابعاد عرفانی، عشق و ایمان داشتند.

مدیریت مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، شهادت این دانشمند غیور، متعهد و فداکار را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به ویژه خانواده معزز آن شهید پرافتخار، ملت بزرگ ایران و جامعه علمی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهید والامقام از درگاه احدیت مسالت می نماید.

پیام مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله:

* با ترور دانشمندان، اندیشه ها و توانمندی های آنان به جوانان تزریق می شود

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز بار دیگر بزدلان وظالمان جهان چراغی از مجموعه دانشمندان هسته ای ایران را خاموش کردند وچه بسا با این عمل نسنجیده خود باعث رشد یکباره شاگردان این استاد بزرگ شدند.

 آنها نمی دانند که با ریختن خون دانشمندان فی الواقع با دست خود اندیشه ها و توانمندی های این عالمان را به روح و جان جوانان ما تزریق می کنند.

مدیریت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله شهادت دکتر محسن فخری زاده، فخر آفرین دانش هسته ای را محضر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، خانواده آن شهید والامقام و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می نماید.

پیام مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان:

* ترور شهید فخری زاده موجب نفرت بیشتر از دشمنان شده است

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا»

دشمنان اسلام به علت ناکام ماندن توطئه های آنان با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده، بار دیگر چهره خبیث خود را به جهانیان نشان دادند.

تروریست ها و استکبار جهانی بدانند که شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته دفاعی کشور، نه تنها مردم بصیر و آگاه کشور ایران را متزلزل نمی کند، بلکه نفرت آنان را برانگیخته و موجب بیداری بیشتر مردم می گردد.

شهید محسن فخری زاده سال‌هایی از عمر گران‌بهای خود را در راه خدمت به ایران و توسعه علم و دانش و پرورش شاگردان انقلابی صرف کرد اما جوانان و شاگردان ایشان در مسیر آن شهید والامقام گام برداشته و لحظه ای نخواهند گذاشت که پیشرفت علمی کشور از حرکت باز ایستد.

کارکنان، اساتید و پایگاه حجاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت دانشمند برجسته انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و جامعه علمی و ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسالت می نماید.

پیام مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول:

* تا آخرین نفس ایستاده ایم

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ  ((آیه 154/بقره))

و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را درنخواهید یافت

با عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی الشریف )،رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم و با صلابت شهید والا مقام محسن فخری زاده .

ترور یکی از ناجوانمردانه‌ترین شیوه‌های  حذف نیروهای تاثیرگذار  و کار آمد بوده که نشان از خواری و زبونی عاملان و آمران ترور است.

شهادت رئیس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای علمی، فناوری و توان دفاعی ایران اسلامی گذراند؛ موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام رذیلانه و بزدلانه تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

اگر تا دیروز جمع اندکی شهید فخری زاده را می شناختند امروز نه تنها ایران اسلامی، که جهان خسته از ظلم و ستم  او را شناختند، علم و دانش مانده از او دست به دست در جهان خواهد چرخید و خون او همراه با تراوش های مغز متفکرش به آن چنان بمبی تبدیل خواهد شد که دیّاری از این جنایتکاران را باقی نگذاشته و ان شاءالله ریشه استکبار را خواهد خشکاند.

ما طلاب و دانش آموختگان، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه و پایگاه بسیج طلاب شهیده بنت الهدی علی آباد کتول ضمن محکوم نمودن عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه از قوای نظامی و انتظامی و امنیتی درخواست می‌نماییم  با تمام توان نسبت به شناسایی و مجازاتشان  اقدام نمایند تا دیگر هیچ عامل داخلی و خارجی جرأت انجام چنین تعرض‌هایی به فرزندان این مرز و بوم را نداشته باشند.

در پایان، بار دیگر با  مولایمان امام عصر و زمان(عج الله تعالی الشریف) عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس برای عظمت این نهضت و نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و در تبعیت کامل از پیشوای مسلمانان جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای انتقام خون‌های به نا حق ریخته شده فرزندان عزیز جبهه مقاومت بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی؛ شهید محسن فخری زاده و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای علم و فضلیت را بگیریم و راه این شهیدان را تا سر منزل مقصود ادامه دهیم ان شاءالله.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha