پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان، غرفه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه خواهران گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، خانم صدیقه بهرامی اظهار کرد: معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان در آستانه هفته پژوهش؛ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه خواهران را در تعامل با پارک علم و فناوری استان، بمدت ۵ روز برگزار کرد.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، یکشنبه، شانزدهم آذر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی افتتاح ‌شد، گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور، امسال این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان افزود: با توجه به برپایی مجازی این نمایشگاه، زیرساخت و شرایطی ایجاد شده تا معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران این استان فعالیت ها، دستاوردها و تألیفات طلاب و همچنین برنامه های پیش روی خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

خانم بهرامی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است و علاقه‌مندان می توانند جهت بازدید مجازی از نمایشگاه به آدرس WWW.GRTE.IR مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha