جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم معارفه سرپرست مرکز خدمات استان گلستان

حوزه/ مراسم معارفه سرپرست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گلستان و تقدیر از مدیرکل سابق این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت الاسلام میراحمدی سرپرست مرکز خدمات استان گلستان و تقدیر از حجت الاسلام وردانی مدیر کل سابق این مرکز، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام حسام افروز، معاون منابع انسانی و مالی و آقای نیکزادیان مدیر کل امور استان‌های مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات حضور داشتند.

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این جلسه، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه از برکات انقلاب است؛ تشکیلاتی که توجهی به وضع خدمات به روحانیون و حوزه های علمیه داشته باشد. خیلی از بزرگان روحانیت، در همین شهر خودمان بودند، در عین حالی که خدمات بسیاری در ترویج مکتب نورانی اهل بیت(ع) داشتند، در اواخر عمرشان به سختی زندگی می کردند. این چیز خوبی نیست و با تشکیل این مرکز به این قشر توجهی شده است.

آیت الله نورمفیدی در این جلسه از خدمات موثر حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تشکر کرد و ضمن قدردانی از تلاش های  چند ساله حجت‌الاسلام وردانی در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، برای حجت الاسلام میراحمدی سرپرست این مرکز در استان گلستان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات در این جلسه به اهمیت جایگاه و نقش مرکز خدمات در پشتیبانی حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نقش پشتیبانی حوزه‌های علمیه را به عهده دارند که در این مسیر با لطف الهی توانسته است با الکترونیکی کردن خدمات، خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد. در این رابطه بسترهای مناسبی در مرکز خدمات فراهم گردیده که امیدواریم ائمه محترم جمعه بتوانند از این ظرفیت برای ارائه خدمات به حوزویان استفاده کنند.

در ادامه، مدیر کل امور استان‌های مرکز خدمات از زحمات ۱۵ ساله حجت الاسلام وردانی در مرکز خدمات استان گلستان قدردانی و سپس به سابقه و تجربه حجت الاسلام میراحمدی اشاره کرد.

حجت الاسلام میراحمدی در این جلسه از اعتماد رئیس مرکز خدمات تشکر کرد و خدمت به طلاب و روحانیون را توفیقی ارزشمند برای خود دانست.

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان گلستان همکاری نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان را با مرکز خدمات برای اجرای مناسب برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز خواستار شد.

همچنین، حجت الاسلام وردانی گزارشی از ۱۵ سال فعالیت خود در مرکز خدمات استان ارائه کرد و این خدمات را نوعی ادای وظیفه و تکلیف دانست و خدمت به طلاب را افتخاری برای خود عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha