شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فخری زاده

حوزه/ بسیج اساتید حوزه علمیه اراک در پی شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته ای، بیانیه محکومیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، بسیج اساتید حوزه علمیه اراک با صدور بیانیه ای ترور دکتر محسن فخری‌زاده که موجب شهادت این دانشمند هسته ای شد، را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید جنایتکاران جهانی به سردمداری آمریکا از آستین صهیونیسم خبیث و وهابیت جاهل بیرون آمد و ناجوانمردانه یکی از دانشمندان نخبه ایران اسلامی در عرصه علم و تکنولوژی را به شهادت رساند.

بزدلان جنایتکار هر زمانی در میدان های مختلف وارد جنگ با ایران اسلامی شدند چه در عرصه جهاد رو در رو که با جبهه مقاومت مواجه شدند و چه در جبهه اقتصاد که با اقتصاد مقاومتی زمین گیر شدند، حریف تدابیر فرمانده کل قوا در این کشور عزیز نشدند، دست به دامان ترور ناجوانمردانه که منفورترین و وحشیانه ترین مقابله با حریف است، شدند و این بار یکی از پرافتخارترین دانشمندان این سرزمین در جهان علم و تکنولوژی، دکتر محسن فخری زاده را نشانه رفتند.

کوردلان بدانند که خون پاک این شهید مثل خون یاران شهیدش در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد و شاگردان ایشان مصمم تر از گذشته راه ایشان را ادامه خواهند داد.

ما اساتید بسیجی حوزه علمیه اراک، ضمن محکوم نمودن این جنایت وحشیانه، از مسئولین مربوطه می خواهیم که هر چه زودتر دو موضوع مهم که خواست مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد یعنی پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید عزیزمان در تمام بخش‌هائی که وی بدان اشتغال داشته در اولویت قرار داده و هر چه سریعتر به سرانجام برسانند.

بسیج اساتید حوزه علمیه اراک

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha